מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.90
מחיר 9.31
איכות 9.74
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה ציונוב, רמלה.
אשרור: 05/07/2020
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תקלה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
התקשרתי בעקבות תקלה במכונת כביסה הוא הסביר לי שאין טעם שיגיע וסתם יגבה על זה תשלום והדריך אותי על מה ללחוץ ואיך לתקן את הבעיה בעצמי ובזכותו הבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אוריאל אשרי, רמלה.
אשרור: 23/04/2020
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה מחברת AEG שכלל פתיחת סתימה, החלפת רצועה במייבש כביסה מחברת נורמנדי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נחמד הסביר, הכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן שוורץ, בית חשמונאי.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במקרר חברת beko.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתן פורסט, לוד.
אשרור: 07/02/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור משולב.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הוא היה ממש נחמד, הודיע על עיכוב והגיע בזמן, ביצע פתרון עקיף מאחר והיה צריך לפתוח פאנל והיה צורך בטכנאי גז. הערה נוספת, אמר לי בטלפון את מחיר ההגעה אך לא אמר שזה לא כולל מע"מ, לדעתי כדאי לציין זאת לפני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חי לו, לוד.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון גומיית דלת מקרר מסוג Sharp
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא ביצע עבודה מקצועית, היה ענייני, גבה מחיר הוגן והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד צ'צ'שוילי, רמלה.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מדהים, ממש טוב! הייתי מרוצה מהאמינות שלו. הוא הגיע בזמן, לא איחר ולא כלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר ברפמן, לוד.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד אבשקר, לוד.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בורר מצבים עבור תנור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא בדק את התנור ותיקן אותו במחיר סביר ובנחמדות. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה דנינו, רמלה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה למייבש כביסה של סימנס.
חוות דעת:
העבודה נעשתה עבור חמתי אצלה בבית. חשוב לציין שהוא היה זמין מאוד, אדיב וניסה לפתור את הבעיה דבר ראשון דרך הטלפון. הראה נכונות גדולה לתת שירות ולאחר שלא הצליח בטלפון הגיע אליה לעשות את התיקון. הוא בדק המון והגיע עוד כמה פעמים לאחר מכן כדי לנסות לראות איך אפשר לתקן את זה עד שהיא החליטה פשוט לקנות מייבש חדש. היא אמרה שהוא היה הוגן מאוד במחיר, גבה עלות על ביקור אחד בלבד! היה אמין ועשה כל שביכולתו, הגיע בכל פעם לפי השעות שביקשה והיא הייתה מאוד מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר לסקה, מצליח.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה והיה אחלה. הוא עבד קשה, בערך שלוש שעות והמחיר היה יחסית יקר אבל זה היה נראה שהוא מותאם לעבודה שעבד ומאז אין תקלות במקרר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1879 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק