מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.90
מחיר 9.29
איכות 9.75
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יפית גלבוע, חולון.
משוב: 24/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מקפיא של חברת בלומברג.
חוות דעת:
היה מצוין ומקצועי מאוד. זיהה את הבעיה במהירות. היה מאוד ישר ומצא פתרון זול יותר מאשר להחליף את כל היחידה, בא בזמן שקבענו ונתן שירות מאוד אדיב ונעים, אני מאוד מרוצה וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור חולון-בת ים

דניאל לוטין, חולון.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
תיקון רצועה ותוף במכונת כביסה של חברת קינג 7 קילו.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הגיע ופתר את התקלה במקצועיות. בנוסף נתן הנחיות להמשך השימוש במכונה, הסביר לי מה הכמות המומלצת לבגדים ושכדאי להשתמש בפעולת סחיטה שלא גבוהה כל כך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרולינה מלאך, חולון.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
טכנאי מקצועי ואמין, הגיע תוך חצי שעה ועשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר תוך מתן הסבר איך לתחזק את המכונה כדי לשמור עליה לאורך זמן תקינה. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה אגמי סלע, חולון.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לסתימת קרח במקרר חדש.
חוות דעת:
בנאדם שראוי לכל הערכה! קניתי מקרר חדש מתצוגה, ואחרי כמה שבועות הוא התחיל לייצר קרח ואדים וכל המוצרים הפשירו. בערך בשעה תשע וחצי בערב, התקשרתי אליו, הוא ייעץ לי בטלפון להוציא את השקע מהתקע עד מחר בבוקר ואחר כך לא לפתוח את המקרר עד הערב. זה באמת עזר לי, ממש חבל על הזמן. הבנאדם הציל אותי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל דזיפרוב, חולון.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
סידור ממטרה במדיח כלים מסוג בלומברג.
חוות דעת:
המדיח חדש ויצאו ממנו מים. הוא הדריך אותי בטלפון איך ומה לעשות, אמר לי לפתוח את המדיח ולסדר את הפרופלור והבעיה נפתרה. הוא חמוד, באמת אחלה בן אדם ומקצועי. מישהו אחר היה ממציא משהו כדי לבוא לתקן והוא פשוט בטלפון אמר מה הבעיה ונגמר הסיפור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי עמיאל, חולון.
אשרור: 06/09/2020
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל, והוא היה בסדר גמור בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה קריכלי, חולון.
משוב: 04/09/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני ומדחס במקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, אמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטיה ובר, בת ים.
אשרור: 30/08/2020
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בליני.
חוות דעת:
היה מעולה, היה מאוד נחמד, אדיב ונעים. רואים שהוא יודע את העבודה. ממש הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניז בנו, בת ים.
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במאוורר של מקרר חברת Amana.
חוות דעת:
נתן שירות בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה את העבודה מהר, ניקה את המאוורר ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רון פז, חולון.
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במכונת כביסה פיילוט.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אבחן את התקלה והסביר מה התקלה, לא בוצע תיקון בגלל העלות. עמד בזמנים והיה טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1883 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור חולון-בת ים

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק