מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.84
מחיר 9.62
איכות 9.78
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שגיא מזרחי, חולון.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה סאוטר.
חוות דעת:
אלברט פשוט נסיך! הוא איש מדהים, עשה עבודה טובה והגיע בזמן. באמת מצדיק את כל החוות הדעת שיש עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי ספטון, חולון.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר.
חוות דעת:
הוא בא בזריזות, פתח בדק ופתר את הכל. פשוט מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים צאושו, בת ים.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אני מרוצה מהמהירות, מהשירות, מהאדיבות, מהמקצועיות והוא בא בזמן. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלמוג פרידמן, חולון.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה נחמד, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל בצלאל, חולון.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית שוייצר, חולון.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר של אמנה.
חוות דעת:
אלברט היה יוצא מן הכלל! עשה עבודה טובה מאוד. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב הורנשטיין, חולון.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב ובאמת אחלה, תיאם איתי וגם ווידא הכל לפני, היה מקצועי ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיקי מאירוביץ, חולון.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח.
חוות דעת:
היה מליון אחוז! אלברט הגיע לתקן מדיח בדירה שבתי שכרה. טכנאי מעולה, נעים הליכות ומקצוען אמיתי. הרגשתי מההתחלה שאני בידיים טובות. טיפל בבעיה בזריזות ומיומנות שראויים להערכה. עבד על התקלה מעל חצי שעה ולא גבה תשלום מעבר לביקור הטכנאי שנקבע מראש. תודה והערכה רבה אלברט, ושיירבו טכנאים כמוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ע. חולון.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת ליבהר.
חוות דעת:
קיבלנו שירות טוב, הגיע בזמן. אמין ואדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי עוזיהו, בת ים.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת SHARP.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו. הייתי צריך טכנאי מהרגע להרגע והוא עשה את כל המאמצים כדי להגיע בהתראה קצרה. המקרר חזר לעבוד, אבל הוא אמר שאולי בסוף יהיה צריך להחליף כרטיס. אלברט התחשב מאוד בכך שהגיע לסדר את המקרר ביום שישי בבוקר בהתראה כה קצרה ועשה מאמץ לתקן ושלא נישאר בלי מקרר בשבת. על כך אני מאוד מעריך אותו ומודה לו. כמובן שבעתיד אזמין רק אותו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1685 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק