מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.84
מחיר 9.57
איכות 9.61
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סימון שמא, בת ים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא עמד בזמנים, היה מקצועי והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
צח לוי, חולון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה פדייב, חולון.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! קבענו לשעה 15:00 והוא הגיע בזמן. עשה אפילו מעבר למה שסוכם, תיקן גם את הדלת של המקרר על הדרך. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי זוהר, חולון.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שמקצר.
חוות דעת:
ביקשנו מאלברט לבדוק מקרר. הוא בדק וציין שהמדחס התקלקל. החלטנו שלא לתקן והוא גבה מחיר סביר בהחלט על הביקור. מעבר לזה הוא הפנה אותנו לקנות מקרר חדש, סייע עם הפניה להובלה, בדק מה איתנו בהמשך. מקצוען ושירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי כחלון, חולון.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז חשמלי במדיח.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מדהימה, זיהה את הבעיה עוד לפני שהגיע אלינו. הוא הגיע עם כל הציוד, עשה עבודה זריזה, מקצועית והוא לקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד אלאל, בת ים.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר מחברת BOSCH.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, חביב ואדיב, מצא את הבעיה ופתר אותה. אני מאוד מבסוטית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אוסובסקי, חולון.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור דוד במכונת כביסה מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, עמד בזמנים ונתן מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עומר שמיר, חולון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה ממש סבבה, התקשרתי אליו לגבי תקלה במדיח כלים והוא ניסה להדריך אותי בטלפון איך לתקן, עשיתי את מה שאמר וזה החזירק מעמד יומיים, התקשרתי וקבעתי איתו והוא הגיע ביום שישי בצהרים ותיקן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלומית שוייצר, חולון.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר של אמנה.
חוות דעת:
אלברט היה יוצא מן הכלל! עשה עבודה טובה מאוד. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבלין קושניר, חולון.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של ווירפול.
חוות דעת:
אלברט היה מעולה, התרשמתי לטובה, היה סבלני ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1525 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק