מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.83
מחיר 9.60
איכות 9.71
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי עוזיהו, בת ים.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת SHARP.
חוות דעת:
בסך הכל אני מרוצה ממנו. הייתי צריך טכנאי מהרגע להרגע והוא עשה את כל המאמצים כדי להגיע בהתראה קצרה. המקרר חזר לעבוד, אבל הוא אמר שאולי בסוף יהיה צריך להחליף כרטיס. הדבר היחיד שהפריע לי זה שהוא לא אמר את המחיר המלא של הביקור, השמיט פרט קטן אבל משמעותי בעיניי. הייתי מעדיף שיגיד לי את זה מראש. בגדול כן הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
איליה אייזין, בת ים.
אשרור: 18/10/2019
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקרר חברת אמקור,כלל תיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאד. הוא הגיע מיד אחרי שהתקשרתי אליו והוא היה נחמד והסביר את כל מה שהוא עשה. התרשמתי ממנו לטובה מאד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיל גדעון, חולון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! היחס שלו היה ממש מדהים, הוא הגיע מהר בא בדיוק בזמן, דקה לדקה כמו מה שסגרנו יום לפני כן ונתן שירות מושלם. הוא בדק את המקרר, ראה שאין עליו אחריות אבל שכן יש אחריות על המנוע. הוא התקשר בעצמו לחברה, נתן להם כל הפרטים ותיאם בשבילי את הכל!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה שפירא, חולון.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הוא מקצועי ועמד בזמנים רק המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן שירזי, חולון.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במדיח כלים חברת בוש.
חוות דעת:
היה אכפתי ונחמד, ממש השתדל לסיים לפני הסופש ואפילו נתן הדרכה מעניינת על המכונה. מחיר סביר ושירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל א. בת ים.
משוב: 03/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרקו פילס, חולון.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
שיפוץ מנוע מכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד, אדיב ואין מילה רעה להגיד עליו חוץ מזה שהמחיר ההי מעט יקר לדעתי. עשה את העבודה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן שחק, חולון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
אלברט היה מעולה! מקצועי, אדיב, רציתי לנקות את המקרר לפני והוא אמר שאין בעיה, חיכה בסבלנות והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימון שמא, בת ים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא עמד בזמנים, היה מקצועי והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
צח לוי, חולון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1577 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק