מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.84
מחיר 9.68
איכות 9.70
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אינה בינדר, חולון.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
החלפת סטרטר במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד מאוד, אני מרוצה מהעבודה. הוא היה מקצועי ואמין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלומית שוייצר, חולון.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר של אמנה.
חוות דעת:
אלברט היה יוצא מן הכלל! עשה עבודה טובה מאוד. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית אופק, חולון.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אלברט היה מאוד הוגן, בסדר גמור, המחיר הגיוני לדעתי, הגיע מהר בערב חג, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ע. חולון.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת ליבהר.
חוות דעת:
קיבלנו שירות טוב, הגיע בזמן. אמין ואדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי ספטון, חולון.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר.
חוות דעת:
הוא בא בזריזות, פתח בדק ופתר את הכל. פשוט מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי עוזיהו, בת ים.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת SHARP.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו. הייתי צריך טכנאי מהרגע להרגע והוא עשה את כל המאמצים כדי להגיע בהתראה קצרה. המקרר חזר לעבוד, אבל הוא אמר שאולי בסוף יהיה צריך להחליף כרטיס. אלברט התחשב מאוד בכך שהגיע לסדר את המקרר ביום שישי בבוקר בהתראה כה קצרה ועשה מאמץ לתקן ושלא נישאר בלי מקרר בשבת. על כך אני מאוד מעריך אותו ומודה לו. כמובן שבעתיד אזמין רק אותו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יצחק שבתאי, חולון.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
הרכבת דלתות למקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
התקשרנו לאלברט עקב קרח שנוצר בתא ההקפאה ובעקבות זאת המקרר לא קירר היטב. עוד בשיחת הטלפון אלברט זיהה את הבעיה והסביר שכנראה בזמן העברת המקרר אלינו לא הרכיבו את הדלתות כפי שצריך. הגיע בזמן, הסביר כל מהלך ובנוסף להרכבת הדלתות כראוי, טיפל בגומיות על מנת לימנוע בעיה נוספת בעתיד. כמו כן, נתן לנו טיפים למניעת תקלות זהות. איש נחמד מאוד ומקצועי, ובהחלט ממליצים עליו בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי זוהר, חולון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שמקצר.
חוות דעת:
ביקשנו מאלברט לבדוק מקרר. הוא בדק וציין שהמדחס התקלקל. החלטנו שלא לתקן והוא גבה מחיר סביר בהחלט על הביקור. מעבר לזה הוא הפנה אותנו לקנות מקרר חדש, סייע עם הפניה להובלה, בדק מה איתנו בהמשך. מקצוען ושירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר טאטי, בת ים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר חברת בקו.
חוות דעת:
התקשרתי לאלברט בשעה יחסית מאוחרת והוא ענה לי והיה מאוד נחמד ואמר לי לפתוח את הדלת של המקפיא ליום או יומיים ואם זה לא עוזר אז להתקשר אליו וזה עבד מצוין ופתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי שבתאי, חולון.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת אפולו.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מדהים עשה עבודה מקצועית, לא ניסה לעשות דברים או תיקונים שלא לצורך. ניסה לחסוך עבורנו היכן שהיה ניתן. הייתי מאוד מרוצה ממנו ואני בהחלט ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1752 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק