מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.87
מחיר 9.43
איכות 9.77
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יצחק קאסוביץ, חולון.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במדיח של בוש.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה שירותי, הבעיה נמצאה במהירות ותוקנה בהצלחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידית אופק, חולון.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אלברט היה מאוד הוגן, בסדר גמור, המחיר הגיוני לדעתי, הגיע מהר בערב חג, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן שירזי, חולון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במדיח כלים חברת בוש.
חוות דעת:
היה אכפתי ונחמד, ממש השתדל לסיים לפני הסופש ואפילו נתן הדרכה מעניינת על המכונה. מחיר סביר ושירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרקו פילס, חולון.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
שיפוץ מנוע מכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד, אדיב ואין מילה רעה להגיד עליו חוץ מזה שהמחיר ההי מעט יקר לדעתי. עשה את העבודה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי זוהר, חולון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שמקצר.
חוות דעת:
ביקשנו מאלברט לבדוק מקרר. הוא בדק וציין שהמדחס התקלקל. החלטנו שלא לתקן והוא גבה מחיר סביר בהחלט על הביקור. מעבר לזה הוא הפנה אותנו לקנות מקרר חדש, סייע עם הפניה להובלה, בדק מה איתנו בהמשך. מקצוען ושירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל אשכנזי, בת ים.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא בדק את המכונה, מסתבר שבגלל שהיא ישנה אין לה חלקי חילוף מתאימים. הוא ניסה עד כמה שיכל לתקן אותה ולא הרים ידיים. היה נחמד וגבה את המחיר הרגיל בשוק.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה מדן, חולון.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח מסוג ברדר.
חוות דעת:
אלברט היה מצוין, מקצועי, אמין, הייתי מרוצה וממש הכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל טוריאל, בת ים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת אלקטרה שכלל החלפת צינור דוד סבוניה.
חוות דעת:
הוא מצוין, ממש מקצועי, אמין, אדיב, נתן הרגשה שאפשר לסמוך עליו, הוא אמין ולא מנסה לעבוד עלי או מכור לי כל דבר, אמין, ישיר, אדיב, יצר קשר לפני שהגיע , המחיר הוגן והוא ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר טאטי, בת ים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר חברת בקו.
חוות דעת:
התקשרתי לאלברט בשעה יחסית מאוחרת והוא ענה לי והיה מאוד נחמד ואמר לי לפתוח את הדלת של המקפיא ליום או יומיים ואם זה לא עוזר אז להתקשר אליו וזה עבד מצוין ופתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי שבתאי, חולון.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת אפולו.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מדהים עשה עבודה מקצועית, לא ניסה לעשות דברים או תיקונים שלא לצורך. ניסה לחסוך עבורנו היכן שהיה ניתן. הייתי מאוד מרוצה ממנו ואני בהחלט ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1613 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק