מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.85
מחיר 9.53
איכות 9.72
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פנינה ב. ראשון לציון.
אשרור: 29/10/2019
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מקסים באמת! הוא אדם מנומס ומאוד חיובי, הוא נראה לי אמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שחף סגל, ראשון לציון.
משוב: 28/10/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל וייס, ראשון לציון.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני צוקר, ראשון לציון.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה כללית והוספת גז במקרר מחברת פריג'ידר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין ואלברט היה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תקוה צייזלר, ראשון לציון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לשם תיקון מקרר של חברת אמאנה.
חוות דעת:
הוא הדריך אותנו מה בדיוק עלינו לעשות על מנת לסדר את התקלה במקרר. היה בעיה עם הדלת שלא נסגרה כמו שצריך וזה גרם לבעיה בהקפאה והיווצרות של קרח. בסופו של דבר באמת הצלחנו לסדר את התקלה ואנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ריבק, ראשון לציון.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה ומילוי גז במקרר של חברת אלווי.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, מקצועי, הגיע בזמן, המחיר שגבה הוגן והכל היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צילה שיר אל, ראשון לציון.
אשרור: 21/08/2019
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר.
חוות דעת:
אלברט היה מצוין, מגיע לו עשר בהכל, הגיע לתקן את הדלת של המקרר שלא נסגרה, ממש בסדר גמור, נחמד, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, עבד מהר, עדין, נעים, מקצועי, אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו, הודיע לי מראש על המחיר שהוא גובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אזולאי, ראשון לציון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא הגיע באותו היום שצלצלנו וסידר את הכל. אחרי שהלך ראינו שהגוף חימום לא עובד אז הזמנו אותו שוב והוא הגיע ישר וראה שהיה צריך להרים בסך הכל פקק וסידר את זה. לא גבה תשלום על הביקור השני ובאמת שהכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל הנדלמן, ראשון לציון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס מקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע לפני הזמן וחיכה לי למטה, היה מקצועי, אמר לי בדיוק מה עלות התיקון לפני שהוא הגיע ושהוא כמעט בטוח שהוא ייקח את הכרטיס כי יש לו בעיה והוא יחזיר לי אותו למחרת וככה באמת היה. היה בסדר גמור, הייתי ממליץ עליו לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה קביאטקובסקי, ראשון לציון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז מקרר של חברת ליבר.
חוות דעת:
שירות מצוין. אלברט בא, היה אדיב, חביב, נחמד, תיקן את המקרר והיה ממש אחלה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1588 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק