מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.85
מחיר 9.56
איכות 9.69
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זאב זורקובסקי, ראשון לציון.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, עמד במילה שלו ועשה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סמדר ר. ראשון לציון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה במכונת כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא פשוט קסם! הנימוס, היכולת התבטאות שלו בצורה נעימה. עשה בדיקה מקיפה למכונת כביסה, מסתבר שהדליפה לא הייתה משם. אין לי מילים לתאר את נועם ההליכות, המקצועיות, הגישה לזה, הקדיש את הזמן, גם נתן לי אחריות לשבועיים למקרה שתיהיה בעיה, אני ממליצה עליו לכולם! שמעתי אותו מדבר עם לקוחה בטלפון לגבי מקרר, הוא נתן לה טיפים לפני שהוא מגיע כדי לעזור לה להסתדר לבד ואין דברים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צילה שיר אל, ראשון לציון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר.
חוות דעת:
אלברט היה מצוין, מגיע לו עשר בהכל, הגיע לתקן את הדלת של המקרר שלא נסגרה, ממש בסדר גמור, נחמד, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, עבד מהר, עדין, נעים, מקצועי, אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו, הודיע לי מראש על המחיר שהוא גובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון מדמוני, ראשון לציון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר כולל הפשרה.
חוות דעת:
אלברט היה אחלה ונכון לעכשיו הכל בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, היה זמין ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון ביבס, ראשון לציון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפה של כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה מחברת ELECTROLUX.
חוות דעת:
זה היה עבור חמי ואם הוא לא בא אלי בתלונות, אז כנראה הכל היה פיקס.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא גרינפלד, ראשון לציון.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מקרר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ונחמד. הכל היה ממש בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שניר גבסי, ראשון לציון.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע, אבחן את הבעיה וטיפל. עזר בדברים נוספים שראה מסביב וטיפל בצורה יעילה וטובה. יישר כח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק אהרון, ראשון לציון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור וזמין. השירות היה מקצועי, הוא הגיע בזמן ונתן הסבר והיה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם גרבר, ראשון לציון.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת סטרטר למייבש כביסה.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! ציון עשר ממש בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל בן שטרית, ראשון לציון.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת בקו בבית פרטי.
חוות דעת:
אלברט היה מעולה, בן אדם מיוחד מאוד, אדיב, מקצועי, הסביר וצילם את הכל, מחיר מצוין לדעתי ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1485 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק