מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.87
מחיר 9.67
איכות 9.85
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל א. ראשון לציון.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה מחברת LG.
חוות דעת:
הזמנתי את אלברט לאתר תקלה ולמעשה תוך מספר דקות הוא איתר והראה לי בתמונה ובמצלמה בדיוק במה מדובר. נתן הצעת מחיר עבור החלפת חלק במכונה שהתקלקל והציג בפני מספר אופציות וכמובן נתן המלצה שלו. לאחר מספר ימים שתאמנו הוא הגיע בזמן, החליף וטיפל בתקלה ועד היום הכל בסדר גמור. נתן שירות מצוין, הוא אחלה טכנאי ובחור נחמד מאוד. שירותי, מקצועי והמחיר היה לגיטימי לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלברטו מאולבוגט, ראשון לציון.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תיקון גמויה במקרר של חברת אייר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, הסביר על העבודה, הבעיה נפתרה וסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק מסורי, ראשון לציון.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. עשה עבודה טובה והגיע בזמן. הוא לקח את הכרטיס למעבדה, החזיר אותו אחרי יום והיה ממש זריז. אני מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק נציב, ראשון לציון.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר חברת שארפ ותנור של חברת דלונגי.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד. דיקן, שרותי שרותי והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מורן כהן, ראשון לציון.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד נחמד וחייכן. הגיע בזמן והגיע אפילו לפני הזמן. עשה עבודה טובה ומקצועית. הוא ממש נסיך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב צופנת, ראשון לציון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש חשמלי הכולל החלפת תרמוסטט וגוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, אמין, ישר, הוא הגיע באיחור כיוון שהתעכב אצל לקוח אך התקשר על מנת ליידע אותי, הוא אחראי ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק רבי, ראשון לציון.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים חברת סימנס.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, מדוייק, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא יסינובר, ראשון לציון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במנגנון הטמפרטורות במקרר.
חוות דעת:
אלברט היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהיחס, מחיר, אין תלונות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כוכבה רחימי, ראשון לציון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני למקרר amana.
חוות דעת:
מצוין! אלברט היה מקצועי ואמין, ישר זיהה את התקלה, היה זמין והגיע באותו יום שדיברנו ובשעה שקבענו. אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון אקרון, ראשון לציון.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
פריצת דלת תנור אפיה של חברת סאוטר.
חוות דעת:
בחור חבל על הזמן! עוד לא פגשתי טכנאי כזה, חמוד ועזר לנו ממש, הדלת של התנור לא נפתחה ושאל אם זה בסדר שינסה לפתוח כי יכול להיות שהזכוכית תתנפץ, הסכמנו ועזר לנו לנקות אחר כך, אין לי מילים הוא נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1707 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק