מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.97
מחיר 9.79
איכות 9.86
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי פוקס, גני תקווה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז עבור מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו, המהירות והמחיר. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ומהירה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ערן ו. קרית אונו.
אשרור: 23/06/2019
משוב: 24/03/2019
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן, עבד מקצועי , שירותי מאד ומחיר הוגן. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן חאייק, קרית אונו.
אשרור: 03/12/2018
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לריח רע בשירותים.
חוות דעת:
הסברתי לו בטלפון מה הבעיה והוא נתן לי ייעוץ ושלח אותי לקנות. הוא אמר שאם זה לא יעבוד הוא יגיע אבל זה עבד ופתר את הבעיה! אבחנה מקצועית וטובה אני מאושרת! היינו בטוחים שעלינו להוציא את כל הקרמיקה ולשים מחדש. הוא גם התקשר אחרי זה לבדוק אם זה עבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ירון, קרית אונו.
אשרור: 28/10/2018
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ ושני ברזים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! עשה כל מה שהיה צריך ונתן פתרון לכל דבר. אנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שחר כהן, קרית אונו.
אשרור: 10/10/2018
משוב: 01/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון הדחה באסלה ותיקון ניקוז בכיור.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא! מקצועי ואישי היה מעל ומעבר. נעים הליכות ומאד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד שוורץ, קרית אונו.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
החלפה של ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המחיר שלו היה טוב, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה, ממש בסדר גמור. היה ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניבה צדיק, קרית אונו.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 16/07/2018
חוות דעת:
באופן כללי היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור ברקאי, קרית אונו.
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בזמן שקבענו עשו עבודה מקצועית וזריזה, גבה מחיר הגון מאוד והייתי סופר מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי נ. קרית אונו.
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. זאת הייתה עבודה מורכבת והוא עשה אותה בצורה מהירה וטובה, הוא נתן שירות ויחס טוב, היה אדיב ונחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה דבילנסקי, גני תקווה.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 30/05/2018
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי רטיבות בתקרה של חדר מתחת המקלחת.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא כיוון אותי כיצד לפתור את הבעיה. הוא הסביר לי איך לעשות בדיקה ואיך למצוא את הנזילה. היה יחס טוב.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 196 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק