מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רותם
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.98
מחיר 9.94
איכות 9.97
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
Marian Gorecki, תל אביב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של AEG.
חוות דעת:
רותם היה מעולה, התרשמתי מהבדיקה היסודית שלו. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ש. תל אביב.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של בוש.
חוות דעת:
רותם היה ממש מעולה, יוצא דופן! אני מרוצה מאוד מהשירות וממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית א. תל אביב.
משוב: 22/06/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין סמהורי, תל אביב.
אשרור: 21/06/2019
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא בא, בדק את המכונה והסביר לי שהתוף נהרס, כך שעדיף להחליף מכונה מאשר לתקן. הוא עשר, הגיע בזמן ונתן יחס טוב. בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ששון, תל אביב.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של ווירפול.
חוות דעת:
רותם היה מקצועי, הסברתי לו בטלפון מה הבעיה, ישר הבין ואמר לי עלויות, אדיב, מקסים, הגון, תיקן לי גם את המייבש ללא עלות נוספת, חרוץ, נעים, מאוד מומלץ ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי א. תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי מכונת כביסה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו כי חשבתי שנקרעה הרצועה במכונה ומשהו מקשה על התוף להסתובב, הוא אמר שכנראה נכנס בגד לתוך המכונה עצמה, ואכן בעצתו ובהדרכתו מצאתי את הבגד התקוע והכל חזר לעבוד, הוא היה נחמד ופתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב מטלסקי, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כבסיה של חברת מולר.
חוות דעת:
הוא היה מהמם! הגיע מהר, נתן אחלה שירות והיה נחמד. הוא סידר לי בעיה נוספת בלי לקחת תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא פלד, תל אביב.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקן מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב פיגנבלט, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מיסב במייבש כביסה של חברת אריסטון.
חוות דעת:
רותם מקצועי בטירוף, כבר בטלפון אמר מה התקלות האפשריות ולאחר בדיקה הסביר לי בדיוק מה נשרף במייבש ואיך זה אמור להיראות. הוא מאוד הוגן מבחינת המחיר והכל בדיוק כפי שסוכם. כל השבחים והביקורות הכי טובות אפשר להגיד עליו, חבל על הזמן. לא ציפיתי לקבל כזו הגינות, באמת מטורף. בזכותו אני אמשיך לחפש באתר! :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר ק. תל אביב.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
הגיע תוך שעתיים מרגע שהתקשרתי על מנת לבדוק מכונת כביסה תקולה. כבר בטלפון עידכן מה לדעתו יכולה להיות הבעיה ומה תהיה עלות התיקון במידה וזו אכן הבעיה. כשהגיע נוכח לדעת שהבעיה שונה ותיקון המכונה לא משתלם וכבר עדיף לרכוש מכונה חדשה. לקח מחיר סמלי ביותר עבור הביקור. אמין מקצועי אדיב ומומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1731 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק