מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.77
מחיר 9.37
איכות 9.66
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פזית רוכורגר, תל אביב.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
היתה נזילה של ביוב שהתחילה להיכנס למחסנים. הוא מדהים, הגיע ב12 בלילה ועבד עד 2 וחצי. אני מודה לאלוהים שמצאתי אותו. יש לו מכונית עם כל הציוד כמו מקגייוור כזה, מלא סבלנות, אדם נעים, שרותי וסופר מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ורשביאק, תל אביב.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
אמיר היה טוב מאוד. הגיע בזמן, עם כל הציוד הדרוש ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר א. תל אביב.
משוב: 02/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימת בביוב של הבניין והחלפה של ברז.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הגיע בזמן ועשה עבודה יסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ג. תל אביב.
אשרור: 05/02/2020
משוב: 05/11/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר איטנטור, תל אביב.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה, איטום אמבטיה והחלפת ברז.
חוות דעת:
אמיר היה מצוין, אדיב ויסודי, ידעתי מראש מה הוא צפוי לעשות ומה העלויות של כל דבר. היה אחראי בתיאום לוח הזמנים. אנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ספיר, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן ל. תל אביב.
אשרור: 22/11/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של ברז וסיפון.
חוות דעת:
בחור זהב. הגיע לפניי וחיכה לי. איפה יש דברים כאלה? נתן מענה מדוייק לבעיה בלי סיפורים מיותרים ותמחר באופן הוגן מידי. היה אצלי פעמיים, פעם בערב כדי לאבחן את הבעיה ופעם בבוקר כדי לתקן. לא הסכים לקחת כסף על הביקור בערב. צדיק אורגינל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל קלינהנדלר, תל אביב.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה והכל טוב. הוא הגיע בשבת, לכן המחיר היה קצת גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברי גולדשטיין, תל אביב.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח כולל החלפת חלקים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. שירותי, נעים ומקצועי. הייתי ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור מארק, תל אביב.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה וקונסטרוקציה שכללו הקמת קו ניקוז חדש ובריכת גלי, הקמת חיבור חדש לקו-בניין ואיתור וטיפול בנזילות שחילחלו לחדר ההסקה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אמיר הגיע תוך זמן קצר לתת חוו"ד,הערכת-זמן-עבודה והצעת מחיר. סוכם לביצוע למחרת, הגיע בזמן, עבד ללא הפסקה, לא חסך בהסברים על כל שאלה שעלתה. ובחיוך. עבד במקצועיות ובזריזות,איתר את התקלות, שבר/חצב/הטמין/הניח צינורות/חיזק במלט וביצע בדיקות מקיפות עד שנפתרה הבעיה. היה מקצועי, אדיב, חייכן, ונכון לענות על כל שאלה. גם לחברי הוועד שהגיעו להתרשם. נתן מחיר הוגן ועמד בו. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 179 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק