מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.76
מחיר 9.34
איכות 9.63
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל סיטון, תל אביב.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פתח ביוב במקלחת.
חוות דעת:
אמיר היה ממש אחלה. הוא נחמד, עשה עבודה טובה, תיאם איתי הכל והגיע בזמן שקבענו. הוא ממש בחור חמוד ואני ממליץ עליו מאוד :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אור מארק, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה וקונסטרוקציה שכללו הקמת קו ניקוז חדש ובריכת גלי, הקמת חיבור חדש לקו-בניין ואיתור וטיפול בנזילות שחילחלו לחדר ההסקה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אמיר הגיע תוך זמן קצר לתת חוו"ד,הערכת-זמן-עבודה והצעת מחיר. סוכם לביצוע למחרת, הגיע בזמן, עבד ללא הפסקה, לא חסך בהסברים על כל שאלה שעלתה. ובחיוך. עבד במקצועיות ובזריזות,איתר את התקלות, שבר/חצב/הטמין/הניח צינורות/חיזק במלט וביצע בדיקות מקיפות עד שנפתרה הבעיה. היה מקצועי, אדיב, חייכן, ונכון לענות על כל שאלה. גם לחברי הוועד שהגיעו להתרשם. נתן מחיר הוגן ועמד בו. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ל. תל אביב.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של ברז וסיפון.
חוות דעת:
בחור זהב. הגיע לפניי וחיכה לי. איפה יש דברים כאלה? נתן מענה מדוייק לבעיה בלי סיפורים מיותרים ותמחר באופן הוגן מידי. היה אצלי פעמיים, פעם בערב כדי לאבחן את הבעיה ופעם בבוקר כדי לתקן. לא הסכים לקחת כסף על הביקור בערב. צדיק אורגינל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה דוד, תל אביב.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 09/04/2019
תיאור השירות:
הנחת קו צנרת חדש מכיור המטבח לצינור ניקוז אחר בדירה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היתה אצלנו בבנין סתימה קשה בצינור ניקוז מרכזי שמחובר למטבחים ולא הצלחנו לפתוח. הנזק - הצפות מתמשכות בכיורי המטבח בכמה דירות. שני בעלי מקצוע מאוד מומלצים הגיעו. אחד הציע פיתרון שלא היה מקובל , והשני נתן הצעת מחיר ונעלם (למרות שקיבלתי אותה). אמיר הגיע אחריהם ואפילו ששלחתי תמונות, התעקש לבוא ולראות בשטח לפני שמדברים. הבניין עצמו בן 70 עם צנרת בגיל הבניין... ולעבודה עצמה - הוא החליט לחבר את הכיור במטבח לצינור הניקוז השני שעובר בדירה. תיכנן את מסלול הצינור כמו מהנדס, בלי להרים מרצפת אחת במטבח, ושבירה מינימלית כמעט לא מורגשת. עבודה נקייה להפליא בסביבה בעיתית. רואים את זה גם אם אתה לא איש מקצוע. על הדרך גם צ'יפר אותי בהחלפת סיפונים בכל הכיורים בדירה בלי לחייב. ולא פחות חשוב, האיש אמין ומסודר. יעמוד בזמנים, יתקשר לפני, יתאם. התקשר גם אחרי מספר ימים לוודא שהכל בסדר. אמיר, תודה ענקית על התרומה לסיום הסיוט. אין כמוך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ר. תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באגן תלת דירתי.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חגית מלאכי, תל אביב.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בניאגרה, שימוש בדיסקית להוצאת הסיליקון הישן ומשיחת סיליקון חדש נגד עובש באזור הכיור, החלפת גומיה למכסה ביוב ובדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
עליי לציין את הדיוק של אמיר בזמנים, את ההיענות לבקשתי להגיע מוקדם, ואת סבלנותו כשהשיב לשאלותיי. לעת עתה, נראה שהכל עובד. ימים יגידו עד כמה יחזיק התיקון.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורן קאן, תל אביב.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון נחומובסקי, תל אביב.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג גרין, תל אביב.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
מקצועי, יסודי, הגיע תוך חצי שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיוון שובל, תל אביב.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה.
חוות דעת:
שירות נהדר, הוא מקצועי מאוד, יסודי ונחמד, מומלץ.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 154 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק