מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.76
מחיר 9.37
איכות 9.66
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא פגדים, רמת השרון.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
אמיר היה בסדר גמור, היה מאוד סבלני בפתרון הבעיה ועשה עבודה טובה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דניאל בוטנר, הרצליה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת סיפון.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני ליבר, הרצליה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
עשר על הכל!! היה מקסים וזמין ומאוד יעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן סגל, רמת השרון.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מדהים, עשה אחלה עבודה, המחיר היה הוגן והוא דייק בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק קל, רמת השרון.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במשאבת ביוב.
חוות דעת:
אמיר נתן שירות מצוין. הוא היה מאוד נחמד, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה ונקייה. הוא בעצם היה צריך לשאוב את הביוב ולתקן את המשאבה והכל נעשה בצורה טובה. אני מרוצה מהעבודה, אני בהחלט יכול להמליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי מזרחי, הרצליה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת ביוב בבית פרטי בחצר.
חוות דעת:
אמיר היה מקצועי, שירות מעולה, איתר מהר את הבעיה, הגיע עם כל מה שצריך, מאוד מצויד ומסודר, תיקתק ועשה עבודה טובה, שאב הכל, ניקה אחריו, הגיע בזמן ועם מדי עבודה, ידע לעשות כל מה שצריך, עזר לי מאוד ואני מרוצה ממנו.א
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן דרור, הרצליה.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזי מקלחת.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה; מאוד מקצועי, אמין, הוגן ונחמד. הוא הלך בעצמו וקנה עבורנו את הברזים. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ג. רמת השרון.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז מטבח.
חוות דעת:
מאוד נהנתי ממנו, בא עם כל הציוד, בחור מקסים ויסודי. אורחים היו צריכים להגיע יום למחרת והכיור במטבח נזל, הוא הגיע, היה כמעט שעה, בדק כל דבר אפשרי ולא עזב עד שלא ראינו שהכל בסדר. המחיר היה סופר סביר, התפעלתי, עשה לי כל כך טוב כל התהליך. אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית יואלי , הרצליה.
משוב: 28/07/2018
תיאור השירות:
תיקון צנרת ביוב.
חוות דעת:
אני ממליצה בחום, הוא עמד בלוח זמנים ועשה עבודה טובה ויסודית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון ש. הרצליה.
אשרור: 17/06/2018
משוב: 09/04/2018
תיאור השירות:
איתור סתימה בביוב.
חוות דעת:
היה מעולה! אמיר מסר הצעת מחיר בטלפון והגיע תוך חצי שעה. ביצע סריקה של קווי ביוב של הבניין במצלמה לפתרון בעיית הצפות חוזרות ונישנות במשך 3 שנים. אמיר איתר את הבעייה וחילץ מתוך הצנרת צעצוע שחסם את זרימת הביוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 162 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק