קיבלתי טיפול בהקדם ובזמן נוח.
קיבלתי הסברים למה שטיפלה.
השיקולים לטיפולים היו שמרניים, כפי שרציתי.
מילאו לי טופס תביעה לביטוח במיומנות ומהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פבל הילפקין, ירושלים.
משוב: 08/03/2022
תיאור השירות:
בדיקה עבור טיפול שורש ישן וסתימה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, היא הייתה נחמדה ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת חדד, ירושלים.
משוב: 04/01/2022
תיאור השירות:
טיפול חירום ברפואת שיניים שכלל מילוי סתימה.
חוות דעת:
סטלה הייתה מאוד נחמדה, אינפורמטיבית, המחיר היה הוגן, הסבירה לי מה צריך לעשות בהמשך ומה היא מבצעת בטיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרק לוצקר, ירושלים.
אשרור: 23/11/2018
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
טיפול שיניים שכלל סתימות, טיפולי שורש והכנה לניתוח.
חוות דעת:
קיבלנו את הטיפול הטוב ביותר מכל הבחינות. אנחנו מאוד מרוצים היא מקצועית ונחמדה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
שני סיטבון, ירושלים.
משוב: 28/01/2018
תיאור השירות:
טיפול שכלל סתימה.
חוות דעת:
היא היתה בסדר! עמדה בזמנים, היתה נחמדה, מקצועית וטובה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
כרמי זקן, ירושלים.
אשרור: 28/11/2017
משוב: 22/10/2017
תיאור השירות:
ניקוי שיניים וסתימה.
חוות דעת:
היא הייתה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סמדר בלאיש, ירושלים.
משוב: 14/09/2014
תיאור השירות:
ביצוע סתימות כולל סתימות מורכבות וניקוי שיניים.
חוות דעת:
היא עומדת בזמנים. היא נותנת יחס מאד מאד טוב. היא מאד מרגיעה ונותנת תחושה של ביטחון. פשוט מדהים. שווה כל שקל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים ל. ירושלים.
משוב: 15/08/2014
תיאור השירות:
ביצוע סתימות, טיפולי חניכיים וטיפול שורש.
חוות דעת:
היא רופאה ממש נהדרת. מאד נעים להגיע אליה. היא ממש מדהימה. היא נותנת יחס טוב ושירות טוב. אני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יועד פדר, ירושלים.
משוב: 25/07/2017
תיאור השירות:
ביצוע שתי סתימות.
חוות דעת:
היא מקצועית, נחמדה בסך הכל. המדיניות שלה לא מצאה חן בעיניי ולכן לא אמשיך להגיע אליה אלא לרופא אחר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
ב. נ. ירושלים.
משוב: 08/06/2023
תיאור השירות:
טיפול שורש, סתימה וכתר.
חוות דעת:
היחס שלה טוב והעבודה שלה מקצועית. המחירים מאוד גבוהים בעיניי.
היה קטע שביקשו שאשלם כסף מראש במידה ואני אאחר לתור וזה בעיניי היה מוגזם וקצת משפיל. מאז חיכיתי לסיים ולא לחזור במיוחד שכבר שילמתי על כל הטיפול מראש.
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
שאלות ותשובות עם ד"ר סטלה
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.