מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.90
מחיר 9.43
איכות 9.42
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד לבון, תל מונד.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת בקר ומנוע במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה בעל 5 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית, איתר ותיקן את הבעיה והמזגן עובד אבל המחיר טיפה גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריאל רון, תל מונד.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ממזגן ותיקון מאוורר ביחידה חיצונית של מזגן נוסף.
חוות דעת:
מאוד מקצועי ומדויק, בא וסידר שתיים מתוך שלוש בעיות שהיו, הבעיה השלישית אפשר לטפל רק בקיץ. היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני נחושתן, חרות.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי מאייד במזגן של חברת טורנאדו.
חוות דעת:
היה מצוין! בעל מקצוע נדיב, שירותי וזריז. הוא גבה תשלום הוגן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רואי קוסובסקי, תל מונד.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הייתה לנו בעיה בחימום במזגן, כשהתקשרתי הוא נתן כמה טיפים אבל הבעיה לא נפתרה לכן הגיע, בדק והבין שחסר גז. עשה את העבודה כמו שצריך, הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן. הגיע פעם נוספת ללא עלות לעשות בדיקה שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אילת אבריאל, תל מונד.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור מכל הבחינות. המחיר בעיקר עלות התיקון באלקטרה. המחיר על הביקור שלו היה סביר לדעתי. הוא התנהל בהגינות ושקיפות, הגיע בזמן ואבחן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה אושר, תל מונד.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, מאוד רציתי מישהו שיבוא כבר באותו היום בזמינות מידית, אביעד הגיע אתמול ב8 בערב, הוא ישר עלה על הבעיה ותיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל איזק, עין ורד.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. אני מרוצה מהזמינות שלו וממהירות ההגעה שלו, הוא הגיע תוך שעה. הסביר לי על הכל ואמר שהבעיה היא של החשמל ושאני צריכה חשמלאי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת ל. חרות.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגנים ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, היה שירותי, מקצועי וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דובי זמוש, כפר הס.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי 1 כו"ס של Tadiran.
חוות דעת:
בחור נחמד, הגיע בזמן והכל היה בסדר. הבעיה לא נפתרה לגמרי אך גם לא יצרתי איתו קשר לעדכן אותו שכך. בינתיים, אני מרוצה מהשירות.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אסף לוי, תל מונד.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, לא היה צורך לתקן אז הוא גבה על הביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2475 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק