מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.44
איכות 9.74
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישכר כ. בני ברק.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, איחר קצת אבל פתר את הבעיה ולקח מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
חיים חזק, רמת גן.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא החליף חלק שהחלפנו לפני כמה חודשים אך הוא טען שהוא זה גורם לבעיה. מאז התיקון הכל עובד טוב, אנחנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתי גלאד, רמת גן.
משוב: 16/06/2019
חוות דעת:
כל השירות היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר לב אזולאי, גבעתיים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה עבור מזגן ישן.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד וכן, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן, הוא היה מאד אמין וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע מושל, רמת גן.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת נורמנדי.
חוות דעת:
אביעד היה ממש מקסים, התקשר אלי 10 דקות לפני ואמר שהוא באזור ואם נוח לי שיגיע, בעל מקצוע אחר אמר שצריך להחליף את המזגן אבל אביעד הגיע וישר עלה על הבעיה ואמר שהבעיה בגז ואין צורך להחליף, מחיר הוגן לדעתי, שירות מעולה, לא היה הרבה זמן, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד א. רמת גן.
אשרור: 07/06/2019
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! הבעיה נפתרה, התיאום מולו קל ונעיםץ המחיר הוגן. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גליה שקד, גבעתיים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ובדיקת 3 מזגנים נוספים.
חוות דעת:
מגיע לו בהכל 10! הוא היה מעולה, אני אזמין אותו שוב כשאצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן דקל, גבעתיים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אביעד מדהים! התקשרתי אליו בדקה התשעים בסוף יום העבודה והוא אמר שיבדוק אם הוא יוכל להגיע ובאמת חזר אליי תוך 10 דקות ונתן לי טווח הגעה של שעתיים. הוא הגיע כמתוכנן, פתר את הבעיה במהירות וביקש מחיר לגמרי סביר בעיני. העבודה שלו סופר מקצועית ותוך כדי הוא דאג להסביר מה התקלה, למה היא קרתה ומה הוא עושה בשביל לתקן אותה. הוא ניקה אחריו והיה ישר, הוגן, חברותי ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה פרוידנברגר, רמת גן.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מפוח במזגן רגיל 2.5 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
המזגן שלי הרעיש ולא עבד וכשאביעד הגיע הוא ראה שיש צורך במפוח חדש. הוא ישר התקשר לחברה לוודא אם יש להם במלאי, ולמחרת למרות שזה היה יום שישי, הוא הגיע במיוחד החליף את החלק והכל עובד מצוין. הוא בנאדם נפלא ומקצוען יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית אנידגר, רמת גן.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שלא מקרר מספיק טוב.
חוות דעת:
מרוצה מאוד בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2150 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק