מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.44
איכות 9.74
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבישי קליימן, פתח תקווה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן אלקטרה.
חוות דעת:
היה זמין מהר, היה קל לקבוע, בא בזמן. ישר זיהה את הבעיה, נתן הסבר על הכל, היה מאוד נחמד וסידר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איציק קרן, פתח תקווה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן שלא עובד.
חוות דעת:
התקשרתי אל אביעד בעקבות תקלה במזגן בשני חדרים בבית. הוא אמר לי לשלוח ולתמונות והסביר לי שזו בעיה עם הדמפרים ואמר לי לנתק ולפתוח אותם וזה באמת סידר את הבעיה. הוא היה ממש נחמד ועזר לי חבל על הזמן!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן בורן, גבעת שמואל.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הכל היה סבבה. אני לא הייתי בבית בזמן העבודה, אח שלי היה ומסתבר שהפילטר לא היה נקי, הוא השרה אותו במים כמה דקות ולקח עלות ביקור שלדעתי קצת יקר.
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דרור בלו בלו, פתח תקווה.
משוב: 27/05/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה! השותף שלו הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית ויסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי ק. פתח תקווה.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי דיגיטלי, כלל החלפת לוח בקרה ומנועים של מאוורים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! אביעד היה זמין, הגיע בזמן שקבענו, היה אדיב ומקצועי מאד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל מרינו, פתח תקווה.
משוב: 13/05/2019
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני זיו, פתח תקווה.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת ריח רע שיוצא מהמזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, השירות אדיב, הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והשתדל לטפל הכי טוב במה שהוא יכל. אני הרחתי איזשהו ריח רע מהמזגן אבל הוא לא ראה תקלה, הוא ריסס משהו בתוך המזגן ועכשיו זה כנראה עבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ז'ק זילברג, גבעת שמואל.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חיווט במזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלינה ויטובסקי, פתח תקווה.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שלא עבד.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק אם חסר גז במזגן, התברר שלא היה חסר והמזגן עבד בסדר. הוא גבה תשלום על הביקור אבל אמר שבמידה והתקלה חוזרת הוא יגיע שוב ויקזז את המחיר. היה שירותי, נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל אשכנזי, פתח תקווה.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגנים עיליים של חברות אלקטרה ואלקו.
חוות דעת:
הוא נחמד והוא עשה את העבודה בצורה טובה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2150 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק