מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.85
מחיר 9.31
איכות 9.24
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל קלבנוב, ראשון לציון.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס תקשורת במזגן אינוורטר מיני מרכזי 4 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מציון, אביעד בדק תקלה במנוע, הייתה בעיה בכרטיס תקשורת, אביעד ניסה להחזיר אותו למצב תקין, אך בסופו של דבר הגיע למסקנה שצריך להחליף אותו, אחרי מספר טלפונים התברר שאין כרגע במלאי כרטיסים כאלה ואין צפי מתי הם יגיעו, הדרך היחידה היא לתקן אותו, אביעד לקח כרטיס למעבדה, ואחרי מספר ימים התקין אצלי כרטיב מתוקן. יופי של עבודה, מקצועית, מהירה ולשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה גרוסמן, ראשון לציון.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 12/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ובדיקת 3 מזגנים.
חוות דעת:
הוא מעולה. סופר מרוצה. הוא בא הגיע תוך שעה, בדק 4 מזגנים בדירה חדשה שלא הצלחנו להפעיל, שלושה היו בסדר ואת המזגן הרביעי הוא איתר את הבעיה והחליף תרמוסטט, בדיוק היה גשם ובזמן ההפוגה הוא מהר יצא ותיקן. עבד בשלווה והיה נעים וגם העלות הייתה מאד סבירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ש, ראשון לציון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות של אביעד היה מצויין. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו, הוא היה מאוד שירותי ומאוד אדיב. בהתחלה חשבתי שמדובר בתקלה אחרת והוא היה מאוד אמין ולא ניסה לדחוף לי דברים סתם ככה. היה ממש על הכיפאק, אני מאוד ממליץ עלי מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל סברדלין, ראשון לציון.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
הזזת 2 מנועים של מזגן במשרד.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, דייק בזמנים ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד מלמד, ראשון לציון.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של מיצובישי.
חוות דעת:
היה עשר ממש, אדיב ,מקצועי שירותי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר סידס, ראשון לציון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן ריצפתי.
חוות דעת:
אביעד היה בסדר גמור, מקצועי, הגיע בזמן, דיבר איתי בטלפון, הסביר מה הבעיה והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה שפירא, ראשון לציון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במזגן של חברת תדיראן 4.5 כוחות סוס.
חוות דעת:
היה אחלה לגמרי, הגיע בזמן ועדכן שהיה בדרך. המזגן שלי טיפטף אמר שלא רואה בעיה, אבל החליף צינור לאחד ארוך יותר ליתר ביטחון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה גוזניה, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא היה אצלי ועשה עבודה מעולה! מגיע לו ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס עזרא, ראשון לציון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא נהדר ואמין! חשבתי שיש תקלה אז הוא בדק את הכל והיה אמין, אמר שהכל תקין. לקח תשלום רק עבור הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד טרנבסקי, ראשון לציון.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן.
חוות דעת:
אביעד מקצועי ואדיב, נתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2455 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק