מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.80
מחיר 9.52
איכות 9.71
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שחר סידס, ראשון לציון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן ריצפתי.
חוות דעת:
אביעד היה בסדר גמור, מקצועי, הגיע בזמן, דיבר איתי בטלפון, הסביר מה הבעיה והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה שפירא, ראשון לציון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במזגן של חברת תדיראן 4.5 כוחות סוס.
חוות דעת:
היה אחלה לגמרי, הגיע בזמן ועדכן שהיה בדרך. המזגן שלי טיפטף אמר שלא רואה בעיה, אבל החליף צינור לאחד ארוך יותר ליתר ביטחון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה גוזניה, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא היה אצלי ועשה עבודה מעולה! מגיע לו ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס עזרא, ראשון לציון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא נהדר ואמין! חשבתי שיש תקלה אז הוא בדק את הכל והיה אמין, אמר שהכל תקין. לקח תשלום רק עבור הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד טרנבסקי, ראשון לציון.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן.
חוות דעת:
אביעד מקצועי ואדיב, נתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקה ברגמן, ראשון לציון.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקינות מזגן.
חוות דעת:
אביעד בסדר גמור. הוא הגיע בשעה שנקבעה בזמן ובדק את כל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן גז, ראשון לציון.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי פנימי של עינית מזגן.
חוות דעת:
הגיע בזמן כמו שקבענו פתר את התקלה במהירות ויעילות. השלט לא הדליק את המזגן, ביצע ניקוי פנימי של העינית וזה חזר לפעול.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיראל סולטנוב, ראשון לציון.
משוב: 18/06/2019
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ביטברו, ראשון לציון.
משוב: 06/06/2019
חוות דעת:
אביעד היה ממש אחלה! באמת על הכיפאק. הרחתי ריח רע שיצא מהמזגן אז התקשרתי לאביעד, הוא הסביר לי מה צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה ואמר שאם זה לא עוזר תוך כמה ימים הוא יגיע לבדוק. הריח באמת לא נעלם אז אביעד הגיע ובדק את המזגן, הוא אמר שהוא נראה לו תקין וריסס ליתר ביטחון חומר אנטי בקטריאלי שיהרוג חיידקים שאולי נמצאים שם. באמת מגיע לו 10 בהכל :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון מלוב, ראשון לציון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי 2 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מצוין וטוב. אביעד איש מקצוע טוב, ישר זיהה את התקלה והיה מאוד אדיב ונחמד.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2327 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק