היה עשר! הוא הגיע בזמן, איתר את התקלה מייד ולקח הרבה פחות כסף ממה שחשבתי שייקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל כלימי, ראשון לציון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא הגיע בהתראה קצרה ונתן מחיר הוגן לדעתי. עשה עבודה מקצועית מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי ב. ראשון לציון.
משוב: 15/10/2017
תיאור השירות:
תיקון מורכב במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הגיע ביום שישי אחה"צ בהתראה של כחצי שעה. אמין, מקצועי, אדיב, העניק שירות פנומנלי. ביצע עבודה לא פחות ממושלמת! מומלץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סנדי א. מזכרת בתיה.
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
המזגן שלנו לא קירר מספיק, אז התקשרנו לארז והוא הגיע עוד באותו יום. בביקור הראשון הוא מילא גז, אבל זה לא פתר את הבעיה. התקשרנו אליו ולמחרת הוא הגיע שוב. הפעם, הוא ניקה את הרדיאטור. לאחר שגם זה לא עבד הוא הגיע לביקור שלישי, החליף חלק במנוע של המזגן ואמר לנו שהבעיה מורכבת יותר ושעלינו לפנות ליצרן.
חשוב לי לומר שאנחנו מאוד מעריכים את כל מה שהוא עשה, ואני ממליצה עליו מאוד. הוא מקצועי ואדיב, הבעיה היתה במזגן שלנו שהוא ישן ומורכב ולא בבעל המקצוע. הוא יכול היה לגבות מאיתנו מה שהוא רוצה, אבל היה מאוד ישר והוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גיל אילוטוביץ, רמת גן.
משוב: 30/08/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה של מים במזגן מיני מרכזי וניקוי פילטרים.
חוות דעת:
היה מצוין! בא בזמן, עשה עבודה טובה וממש יצא צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפי מור, אור יהודה.
אשרור: 08/11/2016
משוב: 24/07/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו. התקלה חזרה לאחר כמה ימים והוא הגיע, תיקן ולא לקח על זה עלות נוספת. הוא היה מאוד נחמד.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
תומר ששון, רמת גן.
אשרור: 26/09/2016
משוב: 19/06/2016
תיאור השירות:
החלפת מסננים, בדיקת מעבה ותיקון תקלת קצר במזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי ואדיב. שמרתי את המספר שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד ק. גבעת שמואל.
אשרור: 09/08/2016
משוב: 08/06/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי - החלפת פיקוד, עינית ושלט. הפחתת רעשים ממנוע המזגן.
חוות דעת:
ארז היה מצוין. התרשמתי ממקצועיות, יושר, יחסי אנוש, ונדיבות (למשל לא גבה כסף על טיפול ברעשי המזגן, הגיע במוצ"ש ונשאר זמן רב לצורך התיקון). מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף הורן, יהוד.
אשרור: 30/03/2016
משוב: 12/11/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי מחברת אלפין.
חוות דעת:
היה אצלי לראשונה לקראת השרב של סוף אוגוסט. המזגן היה נכנס לפעולה והיה מפסיק לעבוד כל כמה דקות ובניגוד לכל אנשי המקצוע שהציעו להחליף אינסוף חלקים הוא ישב אצלי בבית למשך זמן ארון עד שהוא מצא את החלק הספציפי שיש להחליף, שעלות החלק היא נמוכה מאוד וכך חסך המון הוצאות. לקח מחיר מאוד מאוד סביר ופתר את התקלה. מהרגע שנכנס הבנתי שמדובר בבן אדם מקצועי, נעים הליכות ורגוע.
בתחילת החורף, התגלתה תקלה דומה אבל בחימום, הגיע אלינו בהתראה קצרה מאוד בשעות הערב, למרות לחץ העבודה שלו. חיפש את מקור התקלה במשך יותר משעה ועשה את כל יכולתו על מנת לפתור את התקלה בעלות נמוכה . לבסוף הסתבר שיש צורך להחליף בקר שהינו יקר אז השאיר זאת לשיקולנו ולא חייב אותנו אפילו על תשלום ביקור ועל שעה וחצי עבודה שישב אצלנו בשעות ערב, במקום להיות בבית. הוא באמת חיפש בסבלנות, נתן את ההרגשה הכי טובה שבעולם, נדיר למצוא אנשי מקצוע כאלה בימינו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 234 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת גמר
אודות
ארז גולדשטיין הוא ממשיך המסורת המשפחתית של התעסקות בתחומי הקירור. כל המשפחה שלו עוסקת בתיקוני מקררים, חוץ ממנו – שהחליט ללכת דווקא על מזגנים.
"אני מאוד אוהב את המקצוע", הוא מספר. "יש בזה המון סיפוק, במיוחד אם אני מצליח לתקן מזגן במקום שהיו בו ארבעה טכנאים לפניי שלא הצליחו. יש בזה המון יצירה, אדרנלין, וסיפוק מלקוחות מרוצים."
הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד. "התקשר אליי מישהו שהיו אצלו שלושה או ארבעה טכנאים שלא הצליחו למצוא את התקלה שהייתה לו במזגן. אני הגעתי אליו ומהר מאוד מצאתי את התקלה אבל הוא לא האמין לי. אמרתי לו שאם הפיתרון שלי לא עובד הוא לא משלם - לא על חלקים ולא על השירות. כמה ימים אחר כך קיבלתי ממנו מכתב הכרת תודה שהיה שווה את הכל. זה כיף לקבל את הדברים האלה, זה נותן סיפוק מאוד גדול."
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא מתקן מזגנים הוא אוהב לבנות דברים, לחשוב על המצאות ולייצר מאפס, ונהנה מטיולים.
ארז עובד בתחום מיזוג האוויר כבר 27 שנים, ומנהל בגאווה את העסק המתמחים בתיקוני מזגנים.
"אני מאוד משתדל להיות אמין עם הלקוחות שלי", מספר ארז. "אם נתתי את המילה שלי אני אעמוד בה, גם אם זה אומר להפסיד כסף לפעמים. האמינות אצלי היא מעל הכל."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
הםמתמחים בכל תיקוני המזגנים, ועל כל עבודה ניתנת אחריות בין חצי שנה לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.