מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.09
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.38
זמנים 9.19
מחיר 9.35
איכות 9.79
דירוג כללי 9.09
התפלגות

מחושב על 54 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמואל שקדי, ראש העין.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריסים והתקנת רשתות.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מצויין, עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהשירות שקיבלתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יונתן ק. רמת השרון.
משוב: 06/07/2016
תיאור השירות:
החלפת רשתות בכמה חלונות.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 21/02/2017
משוב: 18/12/2016
תיאור השירות:
החלפת שמשה מזכוכית בידודית שנשברה ע"י בעל מקצוע אחר, החלפת רשת במסגרת אלומיניום ותיקון חלונות ותריסי אלומיניום ישנים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 27/09/2016
משוב: 23/02/2016
תיאור השירות:
החלפת חלונות, איטום חלונות ותיקוני רשתות.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אברהמי, שוהם.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקסים, לקח מחיר הוגן, הגיע בזמן, הוא היה מהיר, נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרונה צורדקר, מודיעין.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
פריצת חלון ממד.
חוות דעת:
מאיר הגיע כמו שהבטיח ובזמן, עשה עבודה טובה, שירות טוב, החלון ממד היה תקוע והוא חילץ אותו, נחמד ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראלה בר און, ראש העין.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
התריס נתקע למעלה ולא ירד. זה היה ב9 וחצי בלילה והוא היה היחיד שהיה זמין בראש העין. הוא באמת הגיע מהר מאוד, טיפל בתריס לקח כסף והלך. אחרי 5 דקות ניסיתי להוריד ולהרים את התריס והוא שוב נתקע. קראתי לו והוא הגיע אבל התרשמתי שלא הצליח לתקן את זה ולא החזיר את הכסף. ציפיתי שיחזיר חלק מהסכום כי בסוף שילמתי על תיקון שלא הצליח אך הוא לא חשב כמוני. לבסוף הזמנתי בעל מקצוע אחר שיתקין לי תריס חדש. חשוב לציין למרות זאת, שהוא הגיע בשעה מאוחרת ומאוד השתדל לתקן וניסה לעזור.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רון אליהו, הרצליה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן, איתר את התקלה ותיקן מהר ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל לוי, ראשון לציון.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס וחלון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע אפילו שזה היה יום שישי, נתן יחס מעולה ועשה עבודה טובה ומצוינת. אני מרוצה מאוד, הוא עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל לוי, ראשון לציון.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים, רשתות, חלונות והתקנת סוגרים של אלומיניום על הפנלים.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מעולה. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים. הוא עשה עבודה טובה והוא כל מה שצריך בבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 54 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק