מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.79
מחיר 9.67
איכות 9.73
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יניב גריאני, גני תקווה.
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
החלפת סוללה בסמארטפון סמסונג Galaxy A5.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור ועל הכיפאק. איתי מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יעקב סול, גבעת שמואל.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפה של מסך לטאבלט של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. נתן שירות מקצועי ואדיב. עשה מאמץ למצוא בידיוק את הצבע שהייתי צריך. הייתי מאוד מרוצה ואני בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת גינתי, גבעת שמואל.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
פירמוט פלאפון מסוג סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא נתן שירות מהיר ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי אביסהר, גבעת שמואל.
משוב: 01/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מכשיר של סמסונג גלאקסי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה ומהיר היחס גם, העבודה שלו הייתה מעולה המכשיר עובד טוב.
איכות
9
מחיר
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה שוקרון, גבעת שמואל.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך לשלושה מכשירי גלקסי 7.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! המחיר היה סופר הגון, תוך שלוש שעות הכל היה מוכן ואצלי ביד, הוא אדיב ומקצועי ואני בהחלט מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף פליישמן, פתח תקווה.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
פירמוט בטרייה בסמסונג 4.
חוות דעת:
הוא נתן שירות יפה והיה מאוד הגון בקשר למחיר ובסוף לקח אפילו פחות ממה שרצה בהתחלה. היה טוב יותר ממה ששיערתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי מפעי, גבעת שמואל.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך למכשיר מסוג גלקסי.
חוות דעת:
הוא ממש מצוין. בחור 10. רק אצלו אני מתקן. הוא עומד בזמנים עושה עבודה מקצועית ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר יפרח, גבעת שמואל.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר מסוג גלקסי.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא עומד בזמנים עושה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר כחלון, גבעת שמואל.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון גב אייפון 8.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! קודם כל הזמינות שהייתה די מידית מהרגע שפניתי, התשובה שלו לשאלה שלי הייתה קצרה, מקצועית ועניינית, לא יותר מדי מסביב. עשה מה שצריך לעשות, כמה זה עולה ומתי זה יהיה מוכן, קיבלתי כבר יום אחרי בחזרה עם טיפול מאוד טוב ומחיר סופר הוגן, לאחר השוואה עם מקומות אחרים. הוא מאוד נעים, נחמד ומקצועי, אני אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוה קניגסברג, ראש העין.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
שחרור נעילת מכשיר Huawei 9.
חוות דעת:
היה מצויין! ננעל לי המכשיר ולא יכולתי להיכנס. הגעתי אליו והוא הבין מיד את הבעיה. הוא היה מקצועי, הסביר מה עושה והיה חמוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק