מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.72
איכות 9.89
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 36 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר הדיה, ראשון לציון.
אשרור: 19/09/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בעזרת מצלמה תרמית, כולל שבירת קיר ותיקון הנזילה.
חוות דעת:
מאור הגיע עם עוד בחור והם היו על הכיפאק. הייתה נזילה ולא ידעתי מאיפה היא באה, הם איתרו אותה מהר- פתחו את המים החמים כדי לראות עם מצלמה תרמית איפה הנזילה בתוך הקיר, הם פתחו את הקיר ותיקנו את הצינור. הם סיימו עבודה רצינית תוך שלוש שעות בערך והיו מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד ט. ראשון לציון.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 15/05/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון תורג'מן, ראשון לציון.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים והחלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא בא בזמן ועשה תיקון מאוד מקצועי. לדעתי המחיר היה מאוד הוגן. קרוב לוודאי שאפנה אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני פורת, ראשון לציון.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע מהר, היה מאוד מקצועי ונחמד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרונה פלדמן, ראשון לציון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שסתום לחץ בדוד שמש.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור! היה מקצועי, הוגן ונעים. ממליצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עופר בן יהודה, ראשון לציון.
אשרור: 30/12/2018
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון של אינטרפוץ', תיקון נזילה באמבטיה וסיפון.
חוות דעת:
אחלה, בחור מצוין באמת! הגיע ממש מהר. הוא רכש אותי לעתיד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אלבז, ראשון לציון.
אשרור: 21/12/2018
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מצוף לניאגרה.
חוות דעת:
הוא מצוין. בא ישר, החליף את החלק ועבד במקצועיות. המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב שמיר, ראשון לציון.
משוב: 16/10/2018
תיאור השירות:
פתיחה של שתי סתימות בשירותים ועבודות אינסטלציה קטנות.
חוות דעת:
הוא זמין, מקצועי, המחיר שלו לדעתי לא יקר ונותן שירות מעולה. הוא יודע בדיוק מה לעשות בלי לבלבל את המוח. אני מהתחום ומבין קצת והוא באמת מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן דוד, תל אביב.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ניגרה ופירוק ברז בידה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע בזמן שקבענו, הוא עבד כמו שצריך ופתר את הבעיה, המחיר היה הוגן ואני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית יפת, חולון.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גומי בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא מדהים! אני מרוצה מבחינת המחיר והשירות הזריז. רואים שזה בן אדם מקצועי! הוא הגיע מהר והיה קל לתפוס אותו. הכל עשר, היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 36 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק