מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.92
מחיר 9.80
איכות 9.87
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 62 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יורם קולטאי, ראשון לציון.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
איתור פיצוץ צינור בקיר בעזרת מצלמה תרמית שכלל שבירת קיר.
חוות דעת:
בחור חמד, הגיע בשעה מאוחרת והיה מקצוען. הגיע בזמן, הסביר על כל דבר ועד שלא מצא את הבעיה לא וויתר. היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שמעון תורג'מן, ראשון לציון.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים והחלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא בא בזמן ועשה תיקון מאוד מקצועי. לדעתי המחיר היה מאוד הוגן. קרוב לוודאי שאפנה אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי Gomel, ראשון לציון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחור ניקוז במרפסת.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית. ממש נהנתי מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי דרור, ראשון לציון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע בזמן שקבענו, הוא בחור מהיר, פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ז'אנה אוליאל, ראשון לציון.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור במערכת סולארית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! שבר את הקיר, החליף צינור, הסביר, טיפל בהכל, בדק 100 פעם לפני שאמר משהו, מאוד יסודי, שירותי וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי ק. ראשון לציון.
משוב: 02/10/2019
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר הדיה, ראשון לציון.
אשרור: 19/09/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בעזרת מצלמה תרמית, כולל שבירת קיר ותיקון הנזילה.
חוות דעת:
מאור הגיע עם עוד בחור והם היו על הכיפאק. הייתה נזילה ולא ידעתי מאיפה היא באה, הם איתרו אותה מהר- פתחו את המים החמים כדי לראות עם מצלמה תרמית איפה הנזילה בתוך הקיר, הם פתחו את הקיר ותיקנו את הצינור. הם סיימו עבודה רצינית תוך שלוש שעות בערך והיו מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ט. ראשון לציון.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 15/05/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני פורת, ראשון לציון.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע מהר, היה מאוד מקצועי ונחמד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרונה פלדמן, ראשון לציון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שסתום לחץ בדוד שמש.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור! היה מקצועי, הוגן ונעים. ממליצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 62 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק