מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.91
מחיר 9.74
איכות 9.89
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פז אנגליסטר, ראשון לציון.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון של צנרת בדירה שכלל החלפת מקטע צינור SP.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! מאור עבד בצורה יסודית, שמר על סביבת עבודה נקייה ונמנע ככל האפשר מלפגוע בקירות ובארונות בזמן שתיקן את הנזילה. אין ספק שאזמין אותו שוב במידה ואצטרך - ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלינור אסולין, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
אלוף! אין לי מילים, כל דבר טוב שאפשר להגיד עליו, פשוט מושלם. 20 מתוך 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית ברלינר, ראשון לציון.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
מאור הגיע עם חיוך לפני הכל! הוא משהו! בחור מעולה, ממש התרשמנו ממנו. הוא עשה הכל בצורה מקצועית, השאיר נקי אחריו וגבה מחיר הוגן. הוא פשוט היה על הכיפאק! הגיע לפתוח סתימה בכיור אצל אימי הפנסיונרית ונכנס לנו ללב! זה האיש, אחלה של צדיק. מומלץ מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫שי ‬‎טללה, ראשון לציון.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז.
חוות דעת:
קניתי את הברז והוא הגיע כדי להתקין. היה נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיליק ר. ראשון לציון.
אשרור: 25/05/2020
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינורות נוזלים.
חוות דעת:
מאור איש מקצוע מעולה, אמין מאוד, ביצע את העבודה במהירות ומקצועיות, בחור צעיר ומקסים ואני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב כהן, ראשון לציון.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה, תיקון שתי אסלות והחלפת אטם בסיפון מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מכל הבחינות, אדיב, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם קולטאי, ראשון לציון.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
איתור פיצוץ צינור בקיר בעזרת מצלמה תרמית שכלל שבירת קיר.
חוות דעת:
בחור חמד, הגיע בשעה מאוחרת והיה מקצוען. הגיע בזמן, הסביר על כל דבר ועד שלא מצא את הבעיה לא וויתר. היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמעון תורג'מן, ראשון לציון.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים והחלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא בא בזמן ועשה תיקון מאוד מקצועי. לדעתי המחיר היה מאוד הוגן. קרוב לוודאי שאפנה אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי Gomel, ראשון לציון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחור ניקוז במרפסת.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית. ממש נהנתי מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי דרור, ראשון לציון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע בזמן שקבענו, הוא בחור מהיר, פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק