מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.50
מחיר 9.64
איכות 9.69
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריה בלומנצוויג, נתניה.
אשרור: 26/01/2016
משוב: 03/12/2015
תיאור השירות:
התקנת מתלה כביסה, תיקון שקע חשמלי ותיקוני צבע קטנים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לימור כץ, תל אביב.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מאורר תקרה, כסא גלגלים וברז.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע בזמן, תיקן הכל בזמן קצר מאד. הוגן מאד במחיר. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן אשד, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
איטום מקלחת עם רובה, פירוק הרובה הסדוקה ואיטום חדש.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים בנר, תל אביב.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
תיקון רטיבות ועובש בדירה.
חוות דעת:
שי היה מעולה, הגיע בזמן, הסביר בדיוק כמה זמן ייקח לו העבודה ועמד בזמנים. הוא נתן מחיר מראש וגבה בדיוק כמה שאמר, היה מאוד גמיש בתיאום. הזמן שיגיע, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר צירלין, תל אביב.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון צילינדר ומשקוף בדלת פנים.
חוות דעת:
היה מצוין! שרותי ועמד בזמנים, המחיר הוגן ואני מרוצה מהתוצאה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יפעת ליכטר, תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מסגרת חלון וצביעת שני קירות לאחר רטיבות.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, בן אדם נחמד, נתן הרגשה בטוחה, מבחינת הזמנים היה קצת הלוך חזור בגלל שהיה קשה לתאם עם הדיירות אבל זה הסתדר בסופו של דבר, מקצועי ואני מרוצה סך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רני מירון, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מסגרת זכוכית באמבטיה כולל איטום באמצעות רובה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, ידע בדיוק מה לעשות, פעל בדרך יעילה ועבד בצורה מאוד מקצועית, איש נעים, הסביר על העבודה, היה צריך לחזור לתקן והיו כמה תיאומים שנדרש לעשות אבל בסוף הגיע ותיקן כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן שגיב, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
צביעת קיר ותקרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור זמין מאוד וכשהייתה בעיה בא ותיקן בלי בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עלעל ערן, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
שיפוץ מקלחת הכולל טיח וצבע, תיקוני רטיבות ברחבי הבית, תיקון ארון ושטקרים.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי, אמין, אדיב כיף לעבוד איתו ואשמח לעבוד איתו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא פ. תל אביב.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תליית שולחן קיר, תליית שני מסכי טלוויזיות, התקנת מזגן, תליית יחידת מדפים וארבע מדפים של איקאה. תליית וילונות, תליית קיר גלריה, תיקון מספר נקודות חשמל והחלפת מספר גופי תאורה.
חוות דעת:
היה אחלה שבעולם ופגז! הגיע בזמן והוא תקתק עבודה. התמחור שלו הוגן, הוא לקח לפי שעה, בדיוק כמו שאמר מראש והיו עוד דברים שעשה על הדרך. היה נחמד, סימפטי, מגיע לו פרגון כי עשה בחמש שעות עבודה שאני הייתי עושה בשלושה שבועות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 522 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק