שירות מעולה ומאוד אדיב! שאלתי אותו שאלות והוא היה מאוד סבלני, נחמד ובאמת אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל שוורצברג, רמת השרון.
משוב: 28/11/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים ומסילה בוויטרינה בגודל 7x4 מטר.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מבסוטים ממנו, נעזרנו בו יותר מפעם אחת והוא תמיד נענה מהר, עבד מהלב ונתן שירות טוב ואדיב. הוא האיש שלנו לנושאי תריסים, אנחנו סומכים עליו גם מבחינת מחיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שובל דהרי, הרצליה.
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
התקנת חלון ורשתות, תיקון חלון שבור, כולל איטום והחלפת שלבים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ואפילו חיכה לי קצת. הסביר כל דבר על סוגי החומרים והמחירים השונים, לא חייב אותי על ההגעה, רק על העבודה ואחרי שראה בדיוק מה הוא צריך לעשות. עשה עבודה פצצה, הכל מעל ומעבר, כולל את האיטומים מהסיליקון. העובד שהגיע איתו אפילו ניקה וטיאטא אחריו. הוא בן אדם רציני, כבר יצא שעבדו עלי אבל הוא לא אחד כזה. עדיין לא מצאתי משהו לבקר אותו, ואני אדם ביקורתי, אפילו המלצתי עליו לחברים ומשפחה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד ז. הרצליה.
משוב: 26/12/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועה לתריס גלילה.
חוות דעת:
בני הגיע בזמן, נתן מחיר סביר בעיניי, ביצע שירות מצוין, היה אדיב, נדיב ואפילו סירב לקבל כוס קפה שהצעתי לו. הוא בא עם עזרה והציוד הנדרש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל רונן, הרצליה.
משוב: 16/08/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס שלבים ידני.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדד קורן, הרצליה.
משוב: 27/01/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל חיבור ברצועות למסגרת.
חוות דעת:
אני מרוצה מבני, הוא נתן לי שירות מעולה! הוא הגיע יום למחרת וסידר את הבעיה תיק תק. אני לא מאוד מבין במחירים, אבל נראה לי שגם המחיר שהוא גבה היה הולם לדחיפות העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתן מוגרבי, רמת השרון.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 07/02/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא הצליח בצורה מאוד משכנעת לא לתת בו אמון בכלל. הוא נתן נאומים מאוד לא לעניין ולא משכנעים. הוא לא רצה לתת אחריות על העבודה שעשה. היו דפיקות בהרמה של התריס לפני שהגיע לתקן והם נשארו גם אחרי שהלך, לא עזר מה שעשה.
איכות
3
מחיר
3
זמנים
8
יחס
2
תגובת העסק:
ללקוח היו שתי בעיות בתריס החשמלי: בעיה אחת היתה המתלים שגרמו לתריס החשמלי לעלות עקום והבעיה השניה היתה במיסב (לאגר) שגרם לצליל של תקתוק.
החלפתי ללקוח את המתלים בלבד על פי בקשתו והבהרתי לו שיש בעיה נוספת בתריס בלאגר שהוא בחר שלא לתקן.
הלקוח ביקש אחריות על כל התריס. הסברתי לו שכיוון שהחלפתי רק את המתלים אני יכול לתת לו אחריות על העבודה לגביהם אבל לא לגבי כל התריס החשמלי שאורכו 5 מטרים שלא אני התקנתי.
2
כללי
עומרי לוי, הרצליה.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 04/01/2016
תיאור השירות:
החלפת רשת לחלון אחד והחלפת שני שלבים בתריס.
חוות דעת:
הכל היה טוב. הוא היה אדיב, מקצועי, הגיע בזמן, הכל מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל יעקובוביץ, הרצליה.
משוב: 13/05/2015
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריסים.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים, היה מקצועי והעבודה מצויינת אבל המחיר לדעתי היה יקר מידי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 763 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
את דרכו בתחום האלומיניום התחיל בני עוד כילד – לאבא שלו היה בית מלאכה שהקים בחצר הבית, והוא למד ממנו את העבודה והתאהב. כשהיה בבי"ס יסודי הפך ליד ימינו, ובגיל 15 כבר יכל לבצע את העבודות בעצמו. היום, הוא ממשיך את דרכו של אביו ועובד באותו בית המלאכה שאביו הקים בזמנו.
"אני מאוד אוהב את העבודה ולא הייתי עוסק בשום מקצוע אחר. מה שאני הכי אוהב זה את תהליך היצירה של החלונות. את זה שבהתחלה יש חלל בקיר או חלון ישן ומתפרק ובסוף העבודה יש תוצר בדמות חלון אלומיניום. מאז ומתמיד אהבתי לפרק ולהרכיב דברים כדי להבין איך הם בנויים ועובדים."
הוא נשוי באושר כבר 31 שנים, אב לארבעה וסב לנכד. כשהוא לא מתעסק באלומיניום, תוכלו למצוא אותו בחיק משפחתו, מטייל בטבע, מבלה בים, סוחט מיץ תפוזים, או מקלף פקאנים (ואחר כך אוכל אותם להנאתו).
"לפני כמה שנים פנה אליי מנהל תחזוקה של מלון גדול כדי לבצע עבודה קטנה." הוא נזכר. "עם הזמן הוא המשיך לקרוא לי לעבודות נוספות, והיום אני מתחזק את כל המלון מבחינת כל מה שקשור לעבודות אלומיניום. ביני לבינו נוצר קשר חברי ומיוחד. "
ולגבי השאיפות לעתיד? "בריאות ולהמשיך לעבוד לעוד הרבה שנים. זה מה שישמח אותי הכי הרבה. אני לא מחפש בהכרח להתרחב ולגדול, אלא להמשיך לעשות בצורה הטובה והמקצועית ביותר את מה שאני עושה כבר 35 שנה. "
בני עוסק בתחום האלומיניום והתריסים כבר למעלה מ-35 שנה, ומנהל את העסק המשפחתי ביד רמה ובמסירות.
"כל מי שמכיר אותי קורא לי "בני של התריסים", הוא מספר. "אני עוסק בתחום מאז שהייתי ילד, התפתחתי וגדלתי יחד עם התחום. ולמרות שאני עוסק בתחום כל כך הרבה שנים לא נגמרו לי המרץ והנלהבות - אני מלא אנרגיה כל בוקר לקום לעוד יום עבודה."
בני עוסק במגוון של עבודות אלומיניום: תיקונים והרכבה של תריסים רגילים וחשמליים, חלונות וויטרינות, זכוכיות ומקלחונים ועוד. "בחלוף השנים ועם הניסיון שצברתי, אני יכול לומר בביטחון שאני מומחה בכל סוגי עבודות האלומיניום והתיקונים".
תחומי ההתמחות:
:: תריסים
:: תריסים חשמליים
:: ויטרינות
:: רשתות
:: מקלחונים
:: מעקות
:: חלונות אלומיניום
:: דלתות אלומיניום
::פירוק חלונות ישנים, כולל חלונות עץ
תריסי בני מבצעים עבודות אלומיניום, ועל מרבית העבודות ניתנת אחריות, שמשתנה בהתאם לסוג העבודה ולנסיבות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.