מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.77
מחיר 9.54
איכות 9.75
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שחר א. כפר מנחם.
אשרור: 25/03/2019
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן טורנדו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!בסופו של דבר התקלה לא ארעה כשהגיע אז לא היה מה לתקן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אלמוג כץ, בית שמש.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל חברת תדיראן 3 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
היה מצוין. אני מרוצה מהכל, הוא נתן שירות טוב, לקח מחיר הוגן והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שפיר סרוסי, מעלה החמישה.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן אינוורטר שכלל החלפת מנוע ביחידה חיצונית.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים ועשה מעל ומעבר! אני מרוצה קודם כל מהשירות ומהאדיבות שלו, מזה שהוא איש מקצוע אמיתי, עם סבלנות ועם מזג טוב. הוא באמת בן אדם כל כך נעים! מעבר לזה, קנינו מזגן יד שניה, המנוע הלך והוא הפך עולמות כדי להשיג לנו מנוע באותו יום. הלך, חזר, לא התאים, הוא התנצל ולא דרש כסף ושוב פעם הלך ודאג להביא לנו מהר. הוא ידע שאנחנו נמצאים במקום מאוד קר והגיע מאוד מוקדם בבוקר, ככה שקמנו וגילינו שהוא כבר עובד בחוץ על המנוע. זו זכות ליפול על בעל מקצוע כזה. הוא לא חייב אותנו יתר על המידה, היה הוגן מאוד במחיר והיה פשוט נפלא! אנחנו ממליצים בחום והמלצנו כבר לכל המשפחות ובכל הקבוצות שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי לוי, בית עוזיאל.
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. בחור מאוד מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ורשבסקי, אביעזר.
משוב: 02/08/2018
תיאור השירות:
החלפת שסתום והחלפת קבל במזגנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מקצועי והגון, הפגין הרבה סבלנות ותבונה. השקיע מעל ומעבר. היה תענוג גדול לקבל שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מויאל, בית שמש.
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
החלפה של כבל במזגן עילי 2 וחצי כח סוס של חברת LG.
חוות דעת:
הוא ענה לטלפון והיה זמין, הגיע בזמן כמו שקבענו, עשה עבודה טובה, אם היה אפשר הייתי נותן לו גם 20! השירות היה פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם מנטש פרץ, נווה אילן.
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון דליפת גז במזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ארוך, קרית ענבים.
משוב: 08/11/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 וחצי כ"ס של חברת פמלי.
חוות דעת:
הוא גם זמין והיחס מצוין, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נופר לוי, תעוז.
אשרור: 22/08/2017
משוב: 20/06/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לבעיה במדחס המזגן.
חוות דעת:
היה מקסים! נתן ייעוץ טלפוני ופתר את הבעיה. הייתה בעיה במדחס, התקשרנו אליו והוא הנחה את בעלי איך לפעול על מנת לפתור את הבעיה ובאמת הבעיה נפתרה. היה באמת מקסים וחסך לנו עלות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת ת. גפן.
משוב: 21/02/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עמד בזמנים והגיע פעם נוספת בלי תשלום. הבעיה נפתרה באופן חלקי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק