הוא היה מאוד מאוד מקצועי והיחס היה נהדר, אבל משהו באמינות שלו היה בעייתי כי היה פער גדול בין המחיר שסגרנו עליו לבין המחיר שהוא ביקש בפועל. בסוף לא הסכמתי לשלם לו את המחיר הגבוה מבניהם כי זה לא מה שסגרנו אז הוא כעס ולא הסכים לקחת תשלום.
איכות
10
זמנים
10
6
כללי
גפן וייס, תל אביב.
משוב: 30/05/2023
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הגיע בזמן, הסביר הכל ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדן אבייב, תל אביב.
משוב: 21/05/2023
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולטים.
חוות דעת:
רישו היה זמין, נעים, עשה עבודה מהירה וללא בעיות והכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגי עטר, תל אביב.
משוב: 09/04/2023
תיאור השירות:
החלפת מאיץ חום לדוד שמש.
חוות דעת:
היה חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי לוי, תל אביב.
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש מחברת טל סחר.
חוות דעת:
הכל היה סבבה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן .., תל אביב.
משוב: 01/03/2023
תיאור השירות:
החלפת חיבורים בין שני דודי שמש.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הגיע מהיום למחר, בדיוק בזמן ועשה את העבודה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת אליאב, תל אביב.
משוב: 24/02/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה, מאוד זמין ועשה אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שולמית נוס, תל אביב.
אשרור: 30/01/2023
משוב: 31/10/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת חלק שלא עבד בדוד שמש.
חוות דעת:
רישו פשוט מדהים וסבלני. הוא איתר את הבעיה והסביר לנו ממש בצורה מקצועית איך אנחנו יכולים לחסוך בעלות של החשמל. הוא היה ישיר, מקצועי ואמין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי לוטן, תל אביב.
אשרור: 27/01/2023
משוב: 28/11/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שהפסיק לחמם של אידיאל כולל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! הגיע, העריך, החליף גוף חימום ועובד.
התקשרתי במוצ"ש, הגיע בראשון ב8 בבוקר, עבד נקי, מהר יעיל והלך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1130 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רישו הוא אב לשלושה, וכשהוא לא מתקן דודים תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – עולם האקסטרים. הוא עושה סקי מים, נוהג ברכבי שטח וכשהוא רוצה לנוח הוא יוצא לדוג.
אם תשאלו אותו הוא יגיד לכם שלא משעמם בחיים שלו.
"מה שהכי חשוב לי בעבודה זה המקצועיות", אומר רישו. "אני מקפיד על עבודה איכותית וטובה ועל יחסי אישי ללקוחות. זה חשוב לי."
הוא מספר על לקוחה שאיתה יש לו קשר מיוחד. "לפני כמה שנים הגעתי לקוחה שהייתה לה תקלה בדוד. היא הייתה לקוחה מבוגרת ובודדה וסידרתי לה את התקלה ללא עלות. מאז אנחנו בקשר ממש משפחתי – לפחות פעמיים בשבוע אנחנו מדברים בטלפון וכשיוצא לי אני קופץ לבקר אותה. יש בינינו קשר מיוחד."
ולגבי השאיפות לעתיד? "אני שואף להגדיל את העסק, להביא עוד לקוחות ושאנשים יהיו מרוצים. אני לא מתייחס ללקוחות שלי כאל ארנק עם כסף, אלא ממש כחברים שלי."
רישו עוסק כבר 17 שנה בתחום הדודים, ומנהל את העסק שלו המתמחה בהתקנות של דודים ומערכות סולאריות.
"לפני כן עסקתי בעולם הרכב, אבל חיפשתי שינוי", הוא מספר. "יום אחד חבר ביקש ממני עזרה בהתקנת דודים, הצטרפתי אליו ומאז התאהבתי במקצוע. אני נהנה מהעבודה הפיזית, מלראות אנשים חדשים כל יום, מלטייל ולעבור בין מקומות. זה כיף."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דוד חשמל
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דודי שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים
:: תיקון מערכות סולאריות
:: החלפת דוד במערכת סולארית
רישו מעיד על עצמו שהוא מקפיד להגיע לכל לקוח הכי מהר שאפשר, ואפילו באותו יום. "אין דבר כזה לחץ, יש לדעת לנהל את הזמן נכון". על כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.