מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
יניב
ציון כללי:
9.10
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.52
זמנים 9.03
מחיר 9.22
איכות 9.19
דירוג כללי 9.10
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נאוה מ. רמת גן.
אשרור: 23/04/2019
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה ב lg g7 .
חוות דעת:
יניב מדהים! הוא ישר, אמין ובעל ידי זהב. ביצע את העבודה בזריזות וכל שהבטיח קיים! מסר הסבר מדוייק לפני שביצע את התיקון. הגעתי אל החנות עם טלפון מת ויניב בהשתדלות יוצאת דופן עשה עבודה לתפארת. כשיש בית חם אצל יניב המושלם אני לא צריכה את האחריות שיש לי על הטלפון (הוא חדש). כל מחיר שהייתי מתבקשת הייתי משלמת והצדיק יניב לא ניצל את רגעי המצוקה שהיו ברורים וביצע עבודה ממוקדת לבעיה וגבה סכום כל כך הגון. תודה יניב על האמינות יוצאת הדופן. אנשים כמוך נדירים הם. שתראה טוב ברכה והצלחה קסם אדם! מגיע לך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נועם גיל, רמת גן.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר huawei t9 ומכשיר htc10.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אחלה בן אדם אחלה מחיר ואחלה עבודה. הוא נתן שירות מצוין ועבד במהירות, ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל א. רמת גן.
משוב: 30/04/2018
תיאור השירות:
תיקון כפתור בטלפון מסוג נקסוס 5.
חוות דעת:
הם היו אחלה, מקצועיים, מהירים ונחמדים. חזרתי אליהם אחרי 5 חודשים עבור אותו תיקון. אז אחרי חמישה חודשים התיקון כבר לא באחריות, אבל אפשר כבר להבין שהתיקון לא הכי איכותי. חזרתי אליהם כי המחיר הכי טוב וחוות הדעת על מתקנים אחרים היו פחות טובות, אבל זה בעיקר בלית ברירה. חוץ מזה, השירות היה אחלה, מאוד מהיר והכפתור עובד. נקווה שהפעם יחזיק מעמד יותר זמן.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
איילת הכהן, רמת גן.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 16/11/2017
תיאור השירות:
החלפת מסך וסוללה למכשיר נקסוס 6p.
חוות דעת:
הם היו עשר, באמת משהו. הם תיקנו את זה מהר, תוך שעתיים באתי לקחת את זה והגם המחיר היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרן מ. רמת גן.
אשרור: 19/10/2017
משוב: 04/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מסך במכשיר נקסוס 5.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה, הוא תיקן את זה בצורה פשוטה ולא יקרה, אני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אניטה סלע, רמת גן.
אשרור: 19/09/2017
משוב: 17/07/2017
תיאור השירות:
החלפת סוללה לאייפון 6.
חוות דעת:
הוא החליף סוללה לאייפון של הבת שלי. היה מקסים! מקצועי, מהיר ונעים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד בלייר, רמת גן.
אשרור: 04/07/2017
משוב: 03/05/2017
תיאור השירות:
החלפת מסך לאייפד air 2.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! נחמד ומאוד מקצועי. נתן לי מחיר מראש ועשה את זה כמו שהוא אמר מראש. היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק אפלפלד, גבעתיים.
משוב: 12/06/2017
תיאור השירות:
החלפת מסך בטלפון אחד, ובעוד טלפון תיקון מצלמות.
חוות דעת:
הוא היה פשוט נהדר, בחור מצוין, סופר מקצועי, סופר הוגן, ממש שיא המחמאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי מוט, גבעתיים.
משוב: 16/05/2017
תיאור השירות:
תיקון אנטנה של איפון.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דדי שרון, רמת גן.
אשרור: 06/04/2017
משוב: 12/01/2017
תיאור השירות:
החלפת סוללה למכשיר אייפון 6.
חוות דעת:
השירות היה מצויין והעבודה בסדר. הוא השתדל לתת לי את הסוללה הטובה ביותר שקיימת בשוק בארץ, והוא נראה לי הוגן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 476 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק