מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.53
איכות 9.70
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ארנון לוי, גבעתיים.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום למשרד.
חוות דעת:
היה מצוין! לא נתקלתי עדיין באיש מקצוע מסוגו, מבחינה מקצועית ואישית. היתה בעיה יסודית באינטרקום, שהצריכה העברה למעבדת החברה. הוא פירק את המכשיר, לקח אותו למעבדה, החזיר אותו והרכיב אותו שנית ואח"כ היה במעקב לוודא את תקינותו. כל זה עם יחס מאוד טוב- בקיצור, בן אדם ואיש מקצוע נדיר באיכותו. ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אורנה אנגל, רמת גן.
אשרור: 08/11/2016
משוב: 08/05/2016
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום השייך לשער הכניסה לבית.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל, אני מרוצה מהכל. הוא מנומס, מקצוען, אדיב ומגיע בזמן. הוא עושה עבודה מהירה, קסם של בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה קלדרון, יהוד.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
היה מצוין! טיפל בתקלה אבל בצורה לא מספיק אסטטית והשאיר צינור בולט ולא חבוי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי גוטמן, תל אביב.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
סידור אינטרקום ביתי.
חוות דעת:
מותק של בן אדם, הוא היה נחמד וסופר מקצועי. 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון יצחק, תל אביב.
אשרור: 30/12/2018
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום בבית.
חוות דעת:
מצוין! אני מאוד מרוצה! הוא עמד בזמנים ובמילה שלו וגם הצוות שבא איתו היו מאוד מסורים ומקצועיים ואני מאוד ממליץ עליו, הוא אדם מיוחד. חשוב לי להגיד למרות שהיתה הוצאה שלא תכננתי, יצאתי בהרגשה טובה בזכותו ובזכות השירות המצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ה. רמת השרון.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבית.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואחראי עם תודעת שירות גבוהה והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור ארד, תל אביב.
משוב: 04/03/2018
תיאור השירות:
החלפת חלק באינטרקום של בית פרטי.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות מצוין. בעל מקצוע שעומד במילתו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה שפירא, תל אביב.
אשרור: 28/09/2017
משוב: 20/03/2017
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום.
חוות דעת:
שירות מצויין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב ב. גבעת שמואל.
אשרור: 10/11/2016
משוב: 10/05/2016
תיאור השירות:
תיקון דלת האינטרקום הצדדית, החלפת לשונית וטיפול בבעיית הדלת הראשית.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד! העבודה נעשתה לשביעות רצוני המלאה. המחיר היה טיפה גבוה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי זיכלינסקי, קרית אונו.
משוב: 03/02/2016
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 128 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק