מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.88
מחיר 9.77
איכות 9.82
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סמי גרבר, גבעתיים.
אשרור: 21/06/2020
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום ופלאנג' בדוד חשמלי שגרם לקצר.
חוות דעת:
מקצועי, אמין, אדיב, היה ממש בסדר גמור, הסביר את מה שהוא עושה והראה לי את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נועה ג. גבעתיים.
אשרור: 21/06/2020
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קולטים בדוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד והוא הגיע יחסית מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ל. גבעתיים.
משוב: 18/06/2020
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון חי, רמת גן.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת קולטים בשני בתים, שני קולטים בכל בית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה והייתי מאוד מרוצה ממנו! הוא מקצוען אמיתי, אדם נחמד מאוד וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי כסלו, רמת גן.
אשרור: 19/04/2020
משוב: 19/06/2016
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל קטן של חברת נמרוד.
חוות דעת:
היה מצוין. עמד בול בזמנים. איכות עבודה מצוינת. קבענו שיתקשר אליי, במהלך היום על מנת שאוכל לצאת מהעבודה לפני בואו ולחזור לעבודה. התקשר שעתיים לפני, ואמר כי יגיע בשעה 12:30. בשעה 12:20 כבר התקשר לוודא שהגעתי, ושהוא ממתין לי בכניסה לבית. בתוך חצי שעה, הוא סיים את התיקון, ואני חזרתי לעבודה. ביצע בדיקה מקיפה, ואיתר בעיה, שהפתרון שלה הוא חינם במסגרת האחריות (תחילה של ריקבון מוקדם של הדוד). בזכות ערנותו, יכולנו לתקן את הבעיה בחינם במסגרת האחריות, ולא לגלות אותה לאחר שהאחריות תפוג. בסוף הביקור גבה רק עבור גוף החימום במחיר התואם לתיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור ירדני, רמת גן.
אשרור: 14/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
התקנת פילטר אבנית בדוד חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
גבי היה מעולה! הגיע בזמן שתיאמנו, עשה את העבודה בצורה טובה, המחיר היה טוב ואני חד משמעית ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא כהן, גבעתיים.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, תרמוסטט וכבל חשמל בדוד.
חוות דעת:
גבי לא יכל לפתור את הבעיה, הדוד שלי יושב על גג רעפים ישן, הוא אמר שלצערו לא מתעסק בזה והפנה אותי ליוסי, בעל מקצוע בתחום שמתעסק גם בבעיה כמו שלי. יוסי בא מהר, יחסי האנוש שלו מעולים, הסביר את הבעיה והראה לי כל מה שהיה תקול. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי טימסית, רמת גן.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וגוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
העבודה נעשתה עבור דירה שכורה שלי והתרשמתי ממנו לטובה, אני מרוצה מאוד. הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והכל היה מעל המצופה, חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ה. רמת גן.
אשרור: 01/02/2020
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד.
חוות דעת:
שירות מהיר, מקצועי והכי חשוב הגון וישר. הגיע בעקבות תקלה במים החמים, לאחר בדיקה מצא כי הבעיה אינה בדוד או מערכותיו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי גנץ, רמת גן.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מאיץ בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא פתר את הבעיה ולקח מחיר סביר, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 632 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק