היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל! הוא הגיע מהר, איבחן במהירות את הבעיה ותיקן אותה בצורה מקצועית ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר ג. רמת גן.
משוב: 05/03/2024
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דניאל נ. ראש העין.
משוב: 04/03/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' ותרמוסטט.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! נתן שירות גם מעבר לתפקידו. אני ממליץ לכל אחד להזמין אותו, יהיה לכם שקט ובעל מקצוע הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראול פרקש, פתח תקווה.
משוב: 04/03/2024
תיאור השירות:
החלפה של מאיץ ותרמוסטט לדוד כרומגן.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה מילנר, רמת גן.
משוב: 03/03/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
מקסים, שירותי, מקצועי, אדיב. אחלה אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא דניאלי, פתח תקווה.
משוב: 01/03/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומתג חשמלי בדוד חשמלי של חברת פרס.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! הוא היה מעולה מכל הבחינות. נותן שירות מכל הלב, התאמץ לעשות את העבודה על בצורה מותאמת בדיוק כדי שלא יהיו עלויות מיותרות, הסביר לי איך לעשות לבד דברים כדי להסתדר בהמשך וממש היינו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה אורנשטיין, גבעת שמואל.
משוב: 29/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! הגיע באותו יום בערב, הסביר מה הבעיה ואת העלות, ותיקן די מהר. היה אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1023 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת מתקין מערכות סולאריות
אודות
גבי נשוי ואב לילד ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולים בטבע יחד עם המשפחה
הוא נכנס לתחום במקרה, כשעבד כאיש שירות של חברת דודים, ואחרי 4 שנים החליט להיות עצמאי ולפתוח עסק.
גבי אוהב את החיוך של הלקוחות בסיום העבודה. "מכל עבודה אני יוצא עם חיוך בסוף. אני אוהב לראות שאנשים מרוצים ממה שאני עושה, כשהלקוח מרוצה גם אני מרוצה."
" לא הייתי עובד במשהו אחר", אומר גבי, "אני אוהב את התחום שלי, העבודה הזאת זו עבודה שאני באמת נהנה לעשות".
כששואלים אותו אם הוא יעזוב אי פעם את התחום הוא עונה, " דבר שעושים 24 שנים לא עוזבים בקלות. זה הדבר שאני יודע לעשות הכי טוב".
גבי עוסק בתחום המערכות הסולאריות כבר 24 שנה, ומנהל בגאווה את חברת זרמים .
גבי מעיד על עצמו שהוא מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה: "המטרה שלי היא לתת שירות ברמה גבוהה, והניסיון הרב שלי בתחום הופך אותי למקצועי מאוד בעבודה. מערכות סולאריות זה תחום שלא הרבה מבינים בו וצריך הרבה ידע ומיומנות".
תחומי ההתמחות:
:: התקנת מערכות סולאריות
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דוד שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים של דוד שמש
:: תיקון מערכת סולארית
:: החלפת דוד במערכת סולארית
לצד לקוחות פרטיים, גבי גאה בעובדה שהוא עובד גם עם ועדי בתים וחברות ניהול שמתחזקות את הבניין.
בחברת "זרמים" מתמחים בתחום המערכות הסולאריות ודוודי השמש, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשלוש שנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.