היה מעולה! נתן שירות יוצא דופן. איש מקצוע מצויין עם תודעת שירות גבוהה, התפנה לפני הזמן שקבענו ושאל אם אפשר להגיע, עבד במקצועיות, השאיר נקי אחריו, ביצע בדיקת איכות להתקנה, הסביר וגם היה זול יותר מלפחות שני מתקינים שביררתי מולם. ממליץ בחום!
היה נהדר!, הגיע מהר מאד, החליף את המפסק וטרח עוד עשרים דקות כדי לסדר אותו במקום אחר שעדיף על הישן. המחיר היה הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי אורן, מגשימים.
משוב: 23/01/2018
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת אמישראגז 160 ליטר.
חוות דעת:
לא הייתי בבית אבל הדוד עובד ונראה לי שהכל בסדר.
מחיר
9
זמנים
10
9
כללי
רונית אור, בארות יצחק.
משוב: 30/10/2017
תיאור השירות:
התקנת גוף חימום.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורן בריל, אור יהודה.
משוב: 09/12/2015
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים, הגיע בזמן ועשה את העבודה ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן קוסטקין, ראש העין.
אשרור: 06/05/2025
משוב: 04/03/2025
תיאור השירות:
תיקון פלנאג׳.
חוות דעת:
היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נוה שדה, ראש העין.
משוב: 04/03/2025
תיאור השירות:
תיקון דוד מים חמים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! ענה בשעה מאוחרת, הגיע מיד למחרת, ביקש תשלום רק לאחר גמר העבודה וגם השוכר שנכח בדירה אמר שהוא היה מאד נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר א. פתח תקווה.
אשרור: 02/03/2025
משוב: 02/12/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה של דוד.
חוות דעת:
נתן ייעוץ טלפוני שפתר את הבעיה וחסך ביקור ו/או תיקונים מיותרים ויקרים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רונית מ. גבעת שמואל.
אשרור: 26/02/2025
משוב: 26/11/2024
תיאור השירות:
התקנת גוף חימום כרומגן ותיקון טרמוסטט.
חוות דעת:
היה מצוין! בחור מקסים, אמין, מקצועי, פתר את התקלה ועוד תקלות נוספות שהתגלו בהמשך במחיר הוגן.
ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון אושרי, גבעת השלושה.
אשרור: 02/02/2025
משוב: 02/12/2024
תיאור השירות:
החלפה של שני פלאנג'ים בשני דודי שמש.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת מתקין מערכות סולאריות
אודות
גבי נשוי ואב לילד ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולים בטבע יחד עם המשפחה
הוא נכנס לתחום במקרה, כשעבד כאיש שירות של חברת דודים, ואחרי 4 שנים החליט להיות עצמאי ולפתוח עסק.
גבי אוהב את החיוך של הלקוחות בסיום העבודה. "מכל עבודה אני יוצא עם חיוך בסוף. אני אוהב לראות שאנשים מרוצים ממה שאני עושה, כשהלקוח מרוצה גם אני מרוצה."
" לא הייתי עובד במשהו אחר", אומר גבי, "אני אוהב את התחום שלי, העבודה הזאת זו עבודה שאני באמת נהנה לעשות".
כששואלים אותו אם הוא יעזוב אי פעם את התחום הוא עונה, " דבר שעושים 24 שנים לא עוזבים בקלות. זה הדבר שאני יודע לעשות הכי טוב".
גבי עוסק בתחום המערכות הסולאריות כבר 24 שנה, ומנהל בגאווה את חברת זרמים .
גבי מעיד על עצמו שהוא מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה: "המטרה שלי היא לתת שירות ברמה גבוהה, והניסיון הרב שלי בתחום הופך אותי למקצועי מאוד בעבודה. מערכות סולאריות זה תחום שלא הרבה מבינים בו וצריך הרבה ידע ומיומנות".
תחומי ההתמחות:
:: התקנת מערכות סולאריות
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דוד שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים של דוד שמש
:: תיקון מערכת סולארית
:: החלפת דוד במערכת סולארית
לצד לקוחות פרטיים, גבי גאה בעובדה שהוא עובד גם עם ועדי בתים וחברות ניהול שמתחזקות את הבניין.
בחברת "זרמים" מתמחים בתחום המערכות הסולאריות ודוודי השמש, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשלוש שנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.