אחרי חוויה לא נעימה שהייתה לי הוא הגיע בזמן, היה מסודר ומאורגן, עבד בצורה מקצועית וגבה מחיר סביר לדעתי! הוא גם לא התלונן על אופי העבודה, היה ממש בסדר גמור!
היה שירות מצויין, הוא היה אדיב הגיע בזמן, ענייני, שלח הכל מסודר, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי וייס, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
קודם כל התרשמתי מהחייכנות, מהטוב לב, מהנכונות לעזור ומהמקצועיות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת ב. גבעתיים.
משוב: 20/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
רוני היה ממש אחלה, הגיע בשעה שקבענו, עשה מה שצריך וטיפל בבעיה במהירות ובאדיבות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ורביד ויצמן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/12/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת אסלה תלויה בשירותים.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא היה אחלה ובאמת הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אש יצחק אוריי, חדרה.
משוב: 22/11/2023
תיאור השירות:
פירוק והרכבת אסלת מונובלוק.
חוות דעת:
רוני הגיע מתי שאמר, עשה את העבודה ואני הייתי לגמרי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נירית ב. בנימינה.
משוב: 07/11/2023
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
רוני איש נעים ומקצועי. השירות היה מעולה, רוני הגיע מיד, תיקן את התקלה במקצועיות רבה וגבה מחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדנה ס. זכרון יעקב.
משוב: 10/09/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
חוות דעת מעולה, הוא היה בסדר גמור, היה מאוד סבלני והסביר לי מה האופציות לתיקון. הוא עשה את העבודה בצורה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל קור, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 18/06/2023
תיאור השירות:
התקנת אסלה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה מעולה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.