אחרי חוויה לא נעימה שהייתה לי הוא הגיע בזמן, היה מסודר ומאורגן, עבד בצורה מקצועית וגבה מחיר סביר לדעתי! הוא גם לא התלונן על אופי העבודה, היה ממש בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר שילן, גבעת שפירא.
אשרור: 13/10/2020
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה כולל החלפת שסתום.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הכל היה 10! מקצועי, מסביר את התקלה וגם המחיר טוב בעיני. ממש על הכיפאק! בעל מקצוע נדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמי קמיל, בארותים.
משוב: 04/10/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגון, ישר וממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית חימוביץ, בת חן.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
החלפת ברזים ופתיחת סתימה בברז בבית.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה אחלה, מקצוען, הגיע בזמן שהבטיח ועשה את עבודה במקצועיות רבה. לדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רבקה בן צבי, בית הלוי.
אשרור: 03/09/2020
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז.
חוות דעת:
מדובר באיש מקצוע אמיתי, מסודר, קפדני, עם גישה נעימה במיוחד. נתן שירות יוצא מן הכלל ולקח מחיר סביר ביותר. אין ספק שנחזור לרוני בעתיד כשנצטרך עזרה מהסוג הזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי בן בסט, חיבת ציון.
משוב: 19/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
רוני היה בסדר גמור ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עומר שלייפר, יד חנה.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז כיור במטבח, פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל! תיארתי לו את הבעיה מראש, חשב שהוא בא לתיקון ברז ולאחר מכן גילינו תקלה נוספת שטיפל גם בה ללא עלות נוספת. גם הוגן וגם פתר את הבעיה, באמת מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמן נוב, יד חנה.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
איתור מוקד נזילות ביחידת הורים.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מקצועי ועשה אחלה עבודה, עמד בזמנים והמחיר היה מאוד הוגן, היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סופי יחזקאל, בחן.
משוב: 10/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז קטן במטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש אמין. בדק איפה יש נזילה ומצא אותה בברז קטן במטבח. תיקן מה שצריך ולא גבה שום תשלום! אני מאד מאד מרוצה וממליצה. מגיע לו הרבה יותר מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1128 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.