הוא היה ממש מעולה! הגיע פעמיים, בפעם הראשונה איתר את הבעיה ולאחר מכן הגיע לתקנה. הוא היה הוגן מאוד במחיר, אמין וסבלני, הרושם שעשה היה טוב מאוד! מקווה שגם האיכות טובה אך את זה מוקדם מידי לדעת.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי בלושטיין, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה כולל התקנת שסתום אל-חזור והחלפת צנרת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה. אין עוד אנשים כאלה. הוא איש מדהים, ישר וטוב לב. הוא מאוד מקצועי וחביב. כל מילה חיובית בלקסיקון אפשר להגיד עליו. הוא הגיע מיד כשביקשתי, עבד קשה והמחיר היה ברצפה. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר רביד, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/09/2017
תיאור השירות:
תיקון של פיצוץ בצנרת בתוך הקיר.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. הוא היה מהיר, נקי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
עדי שואבי, תלמי אלעזר.
משוב: 17/07/2016
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת חיצונית.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מזה שהוא הגיע תוך 10 דקות וזה היה ב8 וחצי בערב. הוא פתר את הבעיה במקצועיות ואדיבות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסים י. ראשון לציון.
משוב: 25/04/2024
תיאור השירות:
תיקון צנרת
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל דייגי, זכרון יעקב.
משוב: 04/12/2023
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בצנרת באמצעות חיישן גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מאוד נחמד, אדיב ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם פלנר, נתניה.
משוב: 14/11/2023
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בצנרת ניקוז שיוצאת מהמטבח.
חוות דעת:
הגיע בפרק זמן קצר מרגע הפניה אליו, איתר מהר מאד את מקור הבעיה ופתר אותה בצורה מושלמת.
אם אצטרך בעתיד שירות נוסף בתחום אין לי ספק במי אבחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד שוורץ, בנימינה.
משוב: 24/10/2023
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות בקירות האמבטיה שכללה שימוש במכשור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! רוני היה מקצועי, עשה כמה בדיקות לאיתור מקור הרטיבות, גילה שהבעיה היא באיטום והפנה אותי לחפש בעל מקצוע בתחום. הוא עשה את כל הבדיקות בצורה טובה; המחיר היה קצת גבוה בעיניי, אבל אני אני לא יודע מה מקובל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.