לא הייתי בדירה, השוכר שלי הסביר שרוני מקצועי. רואים שהוא יודע לעבוד ושהוא אמין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
מוריה ל. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 13/02/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
לא הייתי בדירה אבל השותפה שלי אמרה שהיה מעולה! דבר אחד שהיה אפשר לשפר זה שלא ניקה אחריו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
סהר עדס, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 25/12/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! מאוד מקצועי ואיכפתי. הסתימה הייתה במקום מרוחק ולכן היה עליו להשתמש במקדח מיוחד. לא הניח עד שפתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דולב נגר, חריש.
משוב: 05/10/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן שמיר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/01/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה אחלה ואני ממש מרוצה מהשירות שלו, הוא מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב ביילין, קציר-חריש.
משוב: 10/09/2021
תיאור השירות:
שחרור סתימה בצנרת ביתית.
חוות דעת:
היה מעולה, רוני נתן אחלה שירות ופתר הכל מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית א. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בחצר הבית עקב שורשים שחסמו את הביוב.
חוות דעת:
קודם כל הגיע אלי ממש תוך שעתיים מהרגע שהתקשרתי אליו, איתר מהר את התקלה, עבד ופתר את הבעיה שזה הכי חשוב. הוא היה ממש בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן מילמן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
מאוד שירותי ומקצועי. התקשה קצת עם הפתיחה של המכסה, אני כבר הספקתי לוותר אבל הוא לא, הלך להביא כלים, עשה מאמצים והצליח. בנוסף הייתה שם בעיה שהמכסה נסדק קצת אז הוא הלך וקנה מכסה חדש. כל ההשקעה והעבודה הייתה במחיר מאוד סביר ואפילו יפה ביחס לעבודה שביצע. הבעיה נפתרה, באמת מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאור שם טוב, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור המטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אדיב נחמד ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.