מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוני
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.91
מחיר 9.65
איכות 9.80
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד בנט, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל צאלון, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת ניקוז של המקלחת שנגרמה משורשים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. עשה עבודה זריזה וגבה מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמוס בר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הביוב.
חוות דעת:
השירות היה טוב, רוני היה ענייני, יעיל, הגיע מהר ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יונתן סוקייר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בברז אמבטיה.
חוות דעת:
רוני עשה עבודה טובה והיה מקצועי. הוא הגיע בזמן ולקח מחיר סביר ונראה שעכשיו הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מיץ, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב לינג, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ביוב חיצונית סתימה בצנרת ביוב שגרמה לעליית מי ביוב בקופסת ביקורת ויעוץ לגבי מקור הבעיה ודרך הטיפול בה.
חוות דעת:
שירות מצוין! כן ירבו! הבעיה קרתה ביום שישי בצהריים, מה שעצר לי לגמרי את המדיח ואת כל התוכניות לערב שבת. רוני הגיע בדיוק בזמן שאמר שיגיע (ומי שהזמין פעם איש מקצוע יודע להעריך את הדבר הכאילו טריוויאלי הזה), הבין מיד מה מקור הבעיה, הסביר בנועם ובמקצועיות ונקב במחיר. תוך 7 דקות מרגע שהגיע כבר היה "בתוך" . חצי שעה אחר כך הכל זרם בחופשיות. אין לי ספק שבכל בעיית צנרת אתקשר אליו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור פלח, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה במקלחת.
חוות דעת:
לא נכחתי בעת העבודה, אבל ממה שהבנתי הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון ק. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק נתיב, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מרכזית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי ביותר הגיע בזמן עשה עבודה סופר מקצועית ואם הייתי יכול לדרג מעל 10 בהחלט היה מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי שדה, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא ממש מקסים ואנחנו מאוד מרוצים, אין לי מילים, הכל היה פשוט על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 726 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק