מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוני
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.82
מחיר 9.51
איכות 9.76
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נמרוד ברק, גן השומרון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת וברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפק, עשה עבודה טובה במחיר טוב מאוד. עמד בזמנים ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי חן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון סיפון בשרותים ונזילה בכיור.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר בכר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה וברז.
חוות דעת:
מדהים! היה מאד מקצועי, עבד בזהירות שלא לשבור את הריצוף הקיים, עבד עם כלים טובים וברגישות ובאמת לא שבר את הריצוף. ביקשתי ממנו שיעשה עבודה נוספת שלא סיכמנו עליה מראש והוא אפילו לא גבה על זה תשלום. הוא דאג לנקות ולטאטא אחריו. עשה עבודה סופר מקצועית. הוא איש ישר והגון. ממש בן אדם :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מיץ, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב קליינר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור כניסת מים בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה עשר. הוא היה מהיר ונחמד, הוא עשה עבודה מאוד מקצועית במחיר סביר ואני אשמח להיעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל קמינסקי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
השירות והיחס היו טובים, אדם מאוד מקצועי וזריז, עמד בזמנים ועשה עבודה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב מ. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת גג.
חוות דעת:
אדם מאוד מקסים ומאוד נחמד! היה לי חשש שיש לי דליפה מהגג כי התחיל לקבל עובש, אבל הוא בא, הסתכל ואמר שזה עניין של שינויים בין חום לקור ושהכל בסדר. הוא השקיע זמן ואנרגיות, עלה, ירד, בדק ולא גבה תשלום. כל הכבוד לו!
איכות
-
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב לינג, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ביוב חיצונית סתימה בצנרת ביוב שגרמה לעליית מי ביוב בקופסת ביקורת ויעוץ לגבי מקור הבעיה ודרך הטיפול בה.
חוות דעת:
שירות מצוין! כן ירבו! הבעיה קרתה ביום שישי בצהריים, מה שעצר לי לגמרי את המדיח ואת כל התוכניות לערב שבת. רוני הגיע בדיוק בזמן שאמר שיגיע (ומי שהזמין פעם איש מקצוע יודע להעריך את הדבר הכאילו טריוויאלי הזה), הבין מיד מה מקור הבעיה, הסביר בנועם ובמקצועיות ונקב במחיר. תוך 7 דקות מרגע שהגיע כבר היה "בתוך" . חצי שעה אחר כך הכל זרם בחופשיות. אין לי ספק שבכל בעיית צנרת אתקשר אליו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור פלח, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה במקלחת.
חוות דעת:
לא נכחתי בעת העבודה, אבל ממה שהבנתי הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון ק. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 549 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק