חוות דעת מעולה, הוא היה בסדר גמור, היה מאוד סבלני והסביר לי מה האופציות לתיקון. הוא עשה את העבודה בצורה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון ב. בנימינה.
משוב: 18/09/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון אסלה סמויה.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע באותו יום ותיקן את התקלות בזריזות. מקצועי, הוגן ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל נ. בנימינה.
משוב: 12/12/2021
תיאור השירות:
תיקן מנגנון באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל אלון, בנימינה.
משוב: 10/10/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
רוני עשה עבודה ממש טובה, אני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל פינקלשטיין, זכרון יעקב.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
תיקון של אסלה תלויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור מבחינת העבודה אבל המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אורה לישינסקי, זכרון יעקב.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מיכל הדחה גבריט באסלה.
חוות דעת:
הוא מעולה, מהיר והוגן במחיר. מקצועי מאוד, מבחינת זמנים הכל בסדר גמור. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי ש. גבעת עדה.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני בן אליעזר, זכרון יעקב.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
בעיה באסלה תלויה.
חוות דעת:
היה סבבה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עופר לנדוי, גבעת נילי.
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.