איתור סתימה במערכת האינסטלציה בבית וטיפול בבריכת ניקוז.
חוות דעת:
רוני היה מקצועי וסבלני וטיפל בבעיה עד שנפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרה לוסטיג, ירושלים.
משוב: 18/10/2022
תיאור השירות:
תיקון של ברז בניאגרה.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שני בנקין, ירושלים.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוריאל טרטמברג, ירושלים.
אשרור: 03/07/2018
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בצינור מים במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! עשה עבודה טובה, היה הוגן במחיר והייתי מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אוריאל טרטמברג, ירושלים.
אשרור: 15/11/2016
משוב: 11/09/2016
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון ניאגרה
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עבד מהר והכל היה אחלה. העבודה נעשתה עבור הדיירת שלי והוא היה מאוד ישר והוגן, תיקן את מה שצריך והמחיר היה סביר לתיקון שעשה. בעל מקצוע שכיף להתנהל מולו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן נחום, ירושלים.
משוב: 25/03/2015
תיאור השירות:
שיחרור שתי סתימות בכיור ומדיח במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא היה אדיב, מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר זדוף, ירושלים.
משוב: 18/03/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ואטימת נזילה בשירותים.
חוות דעת:
מגיע 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר רז, חדרה.
משוב: 27/05/2025
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות בקיר והחלפת גומייה בסיפון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרסדס בן אורן, תל אביב.
משוב: 15/05/2025
תיאור השירות:
ביקור ובדיקה האם אפשר יהיה לחבר מדיח בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עדי לודמר, רמת גן.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון לחץ מים בראש מקלחת.
חוות דעת:
אני לא ממש מרוצה. הלחץ בראש המקלחת עדיין נמוך. ציפיתי ממנו שיגיד לי איזה לקנות.
איכות
3
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1261 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.