הוא היה אחלה, התאמץ למצוא עוד חלק אחר שהיה חסר ובא בהמשך להתקין אותו גם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר פאיאנס, תל אביב.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
רוני היה מצוין, הוא ממש עזר לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמיר נחמיאס, תל אביב.
משוב: 11/09/2023
תיאור השירות:
התקנת סיפון בדירה חדשה כולל הכנה לבר מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גונר סטיליס, תל אביב.
משוב: 14/03/2023
תיאור השירות:
התקנת שני כיורים.
חוות דעת:
רוני נתן לי מענה מהיר, הוא היה גמיש ואחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ר. תל אביב.
משוב: 16/02/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף תקול וגומי שחוק בניאגרה סמויה 9L של שוואב.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
לטעמי היה יקר, בטח ההשוואה למחירים אחרים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
מיכאל ישראל, תל אביב.
משוב: 19/01/2023
תיאור השירות:
תיקון לחצן של ניאגרה.
חוות דעת:
רוני היה מעולה, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן משיח, תל אביב.
משוב: 08/11/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
זה היה בדירה שאני משכיר, היה לי ביוב שיצא מהמקלחון ולא ידענו מאיפה והסתבר שהיתה סתימה בשירותים שגרמה לזה, עשה עבודה מקצועית ובא בזמן, המחיר לדעתי היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל מנשה, תל אביב.
משוב: 12/10/2022
תיאור השירות:
חיבור הגבהה לקופסת ביקורת במטבח כולל הורדה של רגל תומכת.
חוות דעת:
היה בסדר! ביצע עבודה נקייה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1140 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.