מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.73
מחיר 9.56
איכות 9.74
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איילת שטינמן, מודיעין.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל שכלל החלפת פלאנג', ניקוי והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
ניר הפגין מקצועיות ואדיבות מהשיחה הראשונה שלנו. על אף העובדה שזה היה באחד הימים הקרים והעמוסים של השנה, ניר הגיע בזמן, איתר את התקלה, הסביר ופירט לגבי אופן התיקון וביצע את התיקון במהירות ובאדיבות. הקפיד להסביר לי את התהליך והראה לי את החלקים שהוא החליף. יתרה מכך, היה זמין עבורי, גם שהייתה לי שאלה לאחר שסיים. מאד ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת רגב, מודיעין.
משוב: 24/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
דיברתי עם ניר והוא הפנה אותי לאלון שביצע את העבודה. הוא היה נעים, נחמד, וביצע את העבודה בצורה טובה אך גבה מחיר שהיה גבוה לדעתי. בינתיים הכל עובד בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ורבנר, מודיעין.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע להחלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד נחמד כאשר הבין שאני מבין קצת בדבר הסביר לי בטלפון בדיוק מה צריך לעשות בצורה פשוטה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ה. מודיעין.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת דוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הגיע, עלה ובדק את התקלה. לאחר שהשקיע ואבחן את הבעיה הוא הפנה אותי לתחום החשמלאים ולא גבה שקל.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני שפניר, מודיעין.
אשרור: 16/01/2020
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל רוטנברג, מודיעין.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר בסך, עשה את העבודה ממש פיקס וגבה מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דרור מיכמן, מודיעין.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Arina Itkes, מודיעין.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
החליף גוף חימום וזה עבד אבל אחרי כמה ימים ראינו שיש דליפה לכיוון ארון החשמל, עלינו לדוד וראינו שיש משם דליפה חזקה מאוד. הזמנו אותו והוא טיפל בזה. אחרי כמה ימים ראינו שיש צינור ניקוז שגם ממנו הייתה דליפה. הזמנתי שוב את ניר והוא אמר שזה בסדר. לזכותו יאמר שהיה זמין במהירות ושההתנהלות שלו הייתה בסדר סך הכל.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רחל בר, לפיד.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש, תושבת לקיר והסרת דוד ישן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת! הוא עבד בצורה נקייה, מקצועית ומדויקת. הוא גבה מחיר מעולה לדעתי והוא בן אדם מקסים שנותן יחס טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה ד. מודיעין.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטי שמש.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה. הייתי מרוצה מהיחס ומהנכונות שלו לעבוד.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 790 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק