מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.81
מחיר 9.50
איכות 9.74
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאלה כהן, ראשון לציון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
רכישה והחלפת דוד שמש וקולטים.
חוות דעת:
ניר היה בסדר גמור, היחס היה טוב והמחיר נראה לנו הוגן. חזר פעמיים כי הייתה איזו בעיה. בסך הכל מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
חגית מ. ראשון לציון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד.
חוות דעת:
ניר מקסים ונתן שירות מעולה. קראנו לו כי לא ידענו מה הדוד שלנו והוא בדק והראה לנו. הוא אפילו הדביק מדבקה על הדוד שזה משהו שהוא לא היה חייב לעשות. הוא הגדיל ראש, היה מקצועי, אדיב ומגיע לו פרגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר דרור, ראשון לציון.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל בעל תכולת 150 ליטרים.
חוות דעת:
הוא מצוין. גם הגיע בזמן שאמר שיגיע וגם איתר את התקלה מהר. הוא החליף לדוד חדש ולקח מחיר סביר. נתן לי 3 אפשרויות ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ע. ראשון לציון.
אשרור: 28/07/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של 3 דודי שמש.
חוות דעת:
ניר שלח את הצוות, עשו עבודה לשביעות רצוני.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יורם יאיר, ראשון לציון.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד מחליף חום.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא היה נחמד ומקצועי. הוא בא בזמן, ניקה אחריו, נתן אחריות וחייך. ממש תענוג לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד שמש על גג רעפים.
חוות דעת:
השירות שלו יוצא מן הכלל, בלי בעיות וממש בסדר גמור. הלוואי שכל בעלי המקצוע יהיו כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ארז, ראשון לציון.
משוב: 22/05/2019
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית אבן חן, ראשון לציון.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד 150 ליטר מחדר מדרגות.
חוות דעת:
היה מהמם! אני סימסתי לו בבוקר והוא ישר התקשר חזרה וקבענו לאותו יום. הוא היה מקצועי, ניהלנו דו שיח בוידיאו והראתי לו הכל, המצב היה גרוע. הוא איש טוב, מאוד מקצועי ועשה עבודה מצוינת. הוא בא עם שני חבר'ה ממש נחמדים והם שיחקו אותה. שאלתי הרבה שאלות והוא היה ממש סבלני ואדיב, באמת נהנתי. הוא עשה עבודה מקצועית, נתן מחיר הוגן ביותר והם ניקו אחריהם וזה לא מובן מאליו, אני כל כך מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן אבן צור, ראשון לציון.
אשרור: 14/05/2019
משוב: 01/03/2019
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב וינברג, ראשון לציון.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, גבה מחיר סביר לדעתי והכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 661 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק