מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.90
מחיר 9.69
איכות 9.91
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
קרן ברוך, תל אביב.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש מאה אחוז. הוא עשה את כל המאמצים, תיקן לי את הבעיה וגם חיכה לתשלום עד שאמרתי לו אחרי שבוע שהכל באמת תקין. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור פלג, תל אביב.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, המחיר היה טוב והוא בא בזמן, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מירי והבה, תל אביב.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
היינו מרוצים מאוד! הוא הגיע מהרגע להרגע והיה ממש מצוין. עשה עבודה טובה, נתן שירות טוב ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר קמה, תל אביב.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של פחת ותיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא אמין, הגיע בזמן, היה אחלה ויש לו אשרה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן בן דהן, תל אביב.
אשרור: 10/07/2018
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
היה חבל על הזמן. בחור מקסים, אמין ובא מהר. נתן שירות מעולה. הוא מהמם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ח. תל אביב.
משוב: 16/05/2018
תיאור השירות:
החלפת פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
הזמנו את חיים בשעה תשע בלילה עקב קצר בדירה , חיים הגיע תוך שעה, אבחן וטפל במהירות ובמקצועיות את התקלה וגבה מחיר הוגן מאוד. כמו כן למחרת בבוקר התקשר ובא שוב לחזק את כל לוח החשמל מיוזמתו וללא כל בקשה לתשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי א. תל אביב.
משוב: 15/06/2017
תיאור השירות:
הוספת מונה לארון חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא בא בדיוק בשעה שאמר, עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר וגם המחיר היה הוגן. רק דברים טובים יש לי להגיד עליו, הלוואי שכולם יהיו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי מ. תל אביב.
משוב: 20/09/2016
תיאור השירות:
תיקון של לוח חשמל בדירה.
חוות דעת:
פתר את הבעיה. הגיע בזמן שקבענו היה נחמד ואדיב בטלפון. רק התשלום היה קצת יקר לדעתי.
מחיר
7
זמנים
8
יחס
9
תגובת העסק:
הגעתי בזמן שקבענו וקיבלתי ציון נמוך. טיפלתי בנושא של חברת החשמל ולקחתי על עצמי את ניתוק שתי הפאזות (אחרת חברת החשמל היו בודקים למה נשרפו שתי הפאזות והיו מנתקים לגמרי את החשמל . אטמתי ללקוח בסיליקון את מקור הנזילה וגם זאת ללא תשלום.
8
כללי
גירסאות
בעז שני, תל אביב.
אשרור: 13/09/2016
משוב: 07/07/2016
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמל בדירה לאחר קצר גדול אשר כללה החלפת לוח חשמל, החלפת חוטים שרופים, כבל חשמל, מפסקים לא תקניים של מזגנים והחלפת שקעים במקלחת.
חוות דעת:
היה מצוין. קיבלתי ממנו שירות מעולה. חייגתי אליו וכבר למחרת הוא היה אצלי להערכת מצב והצעת מחיר, העבודה ערכה כיומיים. אני מרוצה. יש לציין שהוא בעל מקצוע איכותי ונחמד להפליא. בנוסף לעבודה הטובה הוא דאג לקבוע מול חברת חשמל שיבואו לביקורת לאחר העבודה ותיאם לי מולם. אני ממש מרוצה מכל הבחינות. הוא בעל מקצוע נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה שפיר, תל אביב.
משוב: 08/08/2016
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת והעברת חוטים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא אחלה ממש. הגיע בזמן והיה מקצוען. הייתה תקלה, קראנו לו והגיע יום למחרת וסידר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 662 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק