שני טיפולים הכוללים 4 סתימות, שתי סתימות בכל טיפול.
חוות דעת:
הוא עובד יחד עם עם אשתו והבת שלו ולהם תעודות ד"ר. הם הראו מקצועיות, אדיבות ועדינות ונתנו שירות לעילא ולעילא. בתחילת התהליך הם הראו לי בדיוק היכן הבעיה, מה עלינו לעשות על מנת לפתור אותה והם פעלו בשקיפות לאורך כל הדרך. הם עשו עבודה נפלאה ומדויקת ואני מרוצה מהם מאוד וממליץ עליהם בחום.
מרים טיפלה בי והייתה ממש בסדר, הסבירה לי יפה מאוד מה יש לי, שלחה אותי לעשות צילומים לפני הבדיקה, קיבלו אותי בזמן וממש רופאה נחמדה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה גזית, ראשון לציון.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
סתימה בשן אחורית.
חוות דעת:
היא היתה מקצועית, נחמדה ובסך הכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
ניר קטררו, ראשון לציון.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה ובדיקה כללית.
חוות דעת:
הם היו ממש מצוינים! גם השירות היה מאוד טוב וגם הם התקשרו אלי לאחר מכן כי היה להם חשוב לראות שהכל בסדר ושהתוצאות היו כמצופה. כמגיעים לקליניקה שלהם היחס שלהם אדיב מאוד ושקוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל רז, ראשון לציון.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סתימה ועקירת שן.
חוות דעת:
הבת של מיכאל טיפלה בי והיה בסדר, הם נחמדים, עדינים, מקצועיים, הכל היה בסדר רק שהייתי צריך לחכות קצת מעבר לשעה שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
שי פ. תל אביב.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
סתימה בשן.
חוות דעת:
היה מעולה. יחס טוב, מקצועי מאד ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה שידלובסקי, אשדוד.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
טיפול הכולל סתימות וטיפול שורש.
חוות דעת:
היא עשתה לי סקירה כללית של הפה ואמרה לי מראש מה הטיפול יכלול וכמה זה יעלה. בסוף זה עלה פחות משאמרה. המקצועיות והשירותיות היו מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי כהן, אשדוד.
משוב: 06/04/2017
תיאור השירות:
טיפול שיניים שכלל סתימות, כתר זקוניה ועקירה.
חוות דעת:
הם נחמדים והעבודה שלהם מאוד טובה. אני מרוצה מאוד לעומת החוויות שהיו לי אצל רופאי שיניים אחרים. כולם במרפאה מאוד נחמדים אך התקשורת עם הצוות האדמיניסטרטיבית לא כל כך נעימה. הם קצת יקרים אבל עושים עבודה טובה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אריה חמו , אשדוד.
משוב: 09/04/2014
תיאור השירות:
ניקוי שיננית וטיפול שיננית עוקב,סתימה גדולה בשן.
חוות דעת:
אני ממליץ עליהם בחום! אני מאוד מרוצה מהשירות שלהם. הם עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 21/05/2020
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
סתימה.
חוות דעת:
בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 34 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
תעודה
הסמכה
תעודה
אודות
רפואת שיניים היא ממש עסק שעובר בתורשה במשפחת שפירא. ד"ר מיכאל, האב, למד רפואת שיניים ברוסיה לפני יותר מ-30 שנה, ומאז ממשיך לעבוד בתחום. בתו, ד"ר מרים, המשיכה במסורת המשפחתית וסיימה את לימודי רפואת השיניים לפני 10 שנים, ומאז הם עובדים ביחד בעסק המשפחתי.
מה שהם אוהבים בתחום זה את העזרה לאנשים. "הגענו לתחום הזה כי חשוב לנו לעזור למטופלים, לרפא אותם ולראות אותם מרוצים בסוף הטיפול. כמו כל רופא בעצם" הם צוחקים.
כשהיא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא את מרים מבלה עם המשפחה שלה, מטיילת או קוראת ספרים.
ולגבי העתיד? "אנחנו מקווים להישאר בתחום, לגדול ולהתפתח כמה שניתן. ולהמשיך ללמוד את כל הדברים החדשים בתחום".
אחד הדברים שחשובים להם במיוחד הוא היחס ללקוחות שלהם. "יש הרבה אנשים שלא אוהבים רופאי שיניים, ואפילו מפחדים מהם", הם מספרים. "חשוב לנו לתת ללקוחות הרגשה טובה, שירגשו בנוח ולא יפחדו מהטיפול. אם בא אלינו מישהו שמפחד מהטיפול אנחנו מרגיעים אותו, נותנים לו כמה זמן שהוא צריך עד שהוא מוכן ורק אז מתחילים לטפל".
מה שמאתגר אותם בעבודה הוא ללמוד ולהשתפר כל הזמן. "רפואת שיניים זה עסק שמשתנה ומתפתח מאוד מהר וצריך להישאר מעודכנים בכל מה שחדש, ולכן אנחנו עושים הרבה מאוד קורסים והשתלמויות".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.