מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.48
מחיר 8.93
איכות 9.47
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה חסון, כפר סבא.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע תריס חשמלי.
חוות דעת:
ויקטור בעל מקצוע אמין ורציני, עשה עבודה מעולה,הגיע בזמן. היה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי רשף, רעננה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ״ד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גילי פרטיג, הוד השרון.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא מאוד נחמד. אבל לדעתי הוא גבה מחיר יקר מידי והתריס עדיין מרעיש, הוא אומר שאין יותר מה לעשות.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
חוסה שאבי, לוד.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה בכניסה למרפסת.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע בזמן, הסביר על העבודה ועמד במילה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר אבר, שערי תקווה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת חלון, תיקון תריס שלבים והחלפת מנגנונים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ויקטור זיהה שאין אפשרות לאטום את החלון הקיים ויש להחליפו. לאחר ההתקנה בדק שהחלון אטום כמו שצריך ותיקן את תריס השלבים בקלות, רואים שיש לו הרבה ניסיון והוא עזר לי הרבה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מודי גרוס, נס ציונה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית נעילה בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא ועשה את העבודה כמו שצריך. הוא הגיע בזמן, היה נחמד, שירותי מאוד ולקח מחיר סביר בהחלט - עשיתי בדיקה עם כמה ספקים וההצעה שלו היתה הכי זולה. היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים שורץ, מודיעין.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מנעול של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, לקח מחיר סביר ואף תיקן בנוסף מנעול של דלת רב בריח ולא לקח על זה תשלום. עבד במקצועיות והיה מאד נחמד .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן חיים, הרצליה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, סידר מה שרציתי ועשה עבודה טובה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורי ע, נס ציונה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבים ותיקון חלון ממד.
חוות דעת:
בעל מקצוע מקסים, שירותי, מקצועי ועומד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי קריף, ראש העין.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שבעה חלונות הכולל כיוונים, שמן, החלפת גומי וסידור תשתית.
חוות דעת:
ויקטור היה מעולה! בן אדם זהב, ממש טוב, אמין, שלחתי לו סרטונים שיבין את הבעיה, נתן תשובות על הכל, סידר בצורה טובה, חביב מאוד ומקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק