מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוני
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.67
איכות 9.87
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רולנט ברטינה, תל אביב.
משוב: 26/09/2017
תיאור השירות:
התקנה של קמין גז.
חוות דעת:
הוא היה עשר, חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופרה עזורי, תל אביב.
אשרור: 19/09/2017
משוב: 12/02/2017
תיאור השירות:
תיקון מערכת הסקה.
חוות דעת:
רוני התגלה כאדם ישר מאוד ומקצועי. הוא הגיע מספר פעמים כדי לבדוק המערכת כי היו לי מספר סימני שאלה והתייחס לכל בקשה שלי ולכל תהייה. מערכת החימום בדירתי נפגעה בשל עבודה לקויה של הביטוח והוא תיקן אותה. הוא הגיע אליי לבדיקתה בשעת לילה כשההסקה בפעולה וענה למחרת לכל שאלה שהיתה לי. ממליצה בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ש. תל אביב.
משוב: 08/02/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לחימום תת ריצפתי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואדיב הסביר לי בטלפון מה עלי לעשות בכדי לתקן את התקלה בעצמי. מאוד מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא ניר, תל אביב.
משוב: 08/02/2014
תיאור השירות:
התקנה של מד חום לאסקה ולחימום.
חוות דעת:
אני מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף דהרי, אור יהודה.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מערכת חימום ביתית ולגבי התקנת מזגנים.
חוות דעת:
רוני נתן לי עצה שלמקרה שלי הייתה הכי טובה- במקום להתקין מזגן מרכזי אחד גדול לכל הבית להתקין מספר מזגנים קטנים. זה פתר לי את הבעיה ואני מרגיש שרוני עזר לי בצורה מקצועית ביותר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ויסנשטרן, פתח תקווה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
רכישת צינורות, קלקרים ורשתות ברזל עבור מערכת חימום תת רצפתית.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה, מקצועי והסביר לי הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה מינקוב, מבשרת ציון.
אשרור: 28/05/2019
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
ביקור להערכת מחיר למכירה והתקנה של משאבת חום.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא הגיע בזמן, גבה מחיר סביר, הסביר הכל ועזר לנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינה ק. ראשון לציון.
משוב: 25/02/2019
חוות דעת:
היה ממש מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה שיינר, ירושלים.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להתקנת מערכת חימום.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בפלאפון ונתן לי הצעות מה לעשות. עשיתי מה שהוא הציע וזה עזר לי והצלחתי לעשות את זה. הוא היה מאוד נחמד וסובלני.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז מור, בית שמש.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
מכירה של משאבת חום.
חוות דעת:
הוא בחור נפלא ושווה לעשות איתו עסקים. הוא עונה לטלפונים, מייעץ ומסביר הכל. מעבר לזה, הוא אדם נעים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק