מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.74
מחיר 9.73
איכות 9.75
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 95 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ראובן מזרחי, רמת גן.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה בדוד חשמל.
חוות דעת:
התיאור הכי נכון הוא נסיך עם תעודת חשמלאי, אין דברים כאלה באמת. הגיע לתקלה בדוד חשמל, הבין שהדוד עצמו תקין חשמלית והתקשר לקרוב משפחה אינסטלטור שעלה איתו יחד על הבעיה כשאף אחד אחר לא הצליח. כחשמלאי הוא מקצועי ביותר ועשה מעל ומעבר כשהתקשר לקרוב משפחתו, היה יכול להגיד שאין תקלה חשמלית וללכת אבל עשה מעל ומעבר ובכלל הוא בחור כל כך מקסים שרצה לקחת שקלים בודדים רק על הדלק שהגיע. אין דברים כאלה, הלוואי שכל אנשי המקצוע בארצנו ישאפו להיות כמותו. איש משכמו ומעלה וכל מילה מיותרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מינה פ, בני ברק.
משוב: 28/07/2018
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
אדם מקצועי ומעולה! הוא חיובי וסבלני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרב אליהו כהן, בני ברק.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון לוחות חשמל והעברת קווים חשמליים.
חוות דעת:
בחור יוצא מן הכלל! אני שמח מהשירות שלו, אני קורא לו בכל פעם שאני צריך והוא לא עוזב את המקום עד שהעבודה לא נגמרת. אדם אחראי מאוד ובמחיר מצוין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה רוטמן, גבעתיים.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא מדהים והוא ממש קנה אותי. הוא מאוד הוגן, נותן מחירים טובים. הוא אמין מקצועי. אפשר לקחת אותו בלב שלם. תיקן לי את הדוד ושלח לי תמונות מהגג שאני אראה מה הוא עשה שם. לא נתקלתי בבעל מקצוע כזה! גם בפעם הבאה שאצטרך אזמין אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ברק, רמת גן.
משוב: 25/12/2014
תיאור השירות:
החלפת משנק בבית מנורה.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ומקצועי, אני ממליץ בחום.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יפעת גדות, גבעתיים.
משוב: 02/11/2014
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון נורות שנשרפו בבית מנורה.
חוות דעת:
הוא פתר לי את הבעיה בטלפון, הוא ניסה והצליח! היה בית מנורה שכל פעם שהחלפתי נורות הן נשרפו, הוא אמר לי להשתמש בסוג אחר של נורות והדגיש שחבל שאשלם לו על ביקור.
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק ויספיש, רמת גן.
משוב: 20/10/2014
תיאור השירות:
החלפת חלק משקע של הדוד.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן פ. רמת גן.
משוב: 01/10/2014
תיאור השירות:
תיקוני חשמל קטנים.
חוות דעת:
הוא היה מקצוען אמיתי! מאוד סימפתי, מאוד נחמד,הגיע בזמן, עבד נקי, נותן רושם של אדם שיודע את העבודה. הוא גילה שבשני שקעים אין הארקה, מה שעלול להיות מסוכן, ותיקן מבלי לבקש שקל. מאוד נהניתי ממנו! רק דברים טובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה הורנשטיין, גבעתיים.
משוב: 21/09/2014
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא היה אדיב, מקצועי ועשה עבודה טובה. הוא היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רשף שייר, רמת גן.
משוב: 14/08/2014
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מאוד אדיב, מקצועי, הסביר בדיוק מה עושה והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 95 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק