מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.78
מחיר 9.75
איכות 9.77
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נחמה א. גבעתיים.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
הזזת נקודת חשמל כולל גימור בשפכטל ותליית מנורה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! עשה עבודה מצוינת בנעימות וחביבות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי אלפרן, גבעתיים.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
פירוק של 2 גופי תאורה וחיזוק מפסק.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה 10. לקח מחיר הוגן לדעתי והכל דפק כמו שעון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סוזן ז. רמת גן.
משוב: 16/12/2019
חוות דעת:
היה ממש מעולה! מקצועי ובא אלי במוצאי שבת בלילה. כל הכבוד!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת הררי, גבעתיים.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת חוטים שהיו רופפים בשקע חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא בא ישר, הסביר ותיקן מה שהיה צריך והייתי מרוצה, המחיר היה סביר, הוא חביב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ר. רמת גן.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורות לד, נקודות חשמל חדשות, התקנת מאוורר תקרה וביטול נקודות מיותרות.
חוות דעת:
מעבר לכל שפגשתי בחור מדהים, הוא ביצע בזריזות ומקצועיות רבה את כל מה שביקשתי ואפילו מעבר. מומלץ בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מספרת מתי ממן, רמת גן.
משוב: 28/11/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא עמית, רמת גן.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מפסק, פירוק מאוורר תקרה והחלפת שקע.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה מקצועי, ישר והגון והמחירים שלו היו ברורים. לפני כל תיקון הוא אמר לי בדיוק כמה זה יעלה ולא היו הפתעות. הוא עשה את העבודה טוב ומהר ופעם הבאה שאצטרך חשמלאי, אתקשר אליו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן מזרחי, רמת גן.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה בדוד חשמל.
חוות דעת:
התיאור הכי נכון הוא נסיך עם תעודת חשמלאי, אין דברים כאלה באמת. הגיע לתקלה בדוד חשמל, הבין שהדוד עצמו תקין חשמלית והתקשר לקרוב משפחה אינסטלטור שעלה איתו יחד על הבעיה כשאף אחד אחר לא הצליח. כחשמלאי הוא מקצועי ביותר ועשה מעל ומעבר כשהתקשר לקרוב משפחתו, היה יכול להגיד שאין תקלה חשמלית וללכת אבל עשה מעל ומעבר ובכלל הוא בחור כל כך מקסים שרצה לקחת שקלים בודדים רק על הדלק שהגיע. אין דברים כאלה, הלוואי שכל אנשי המקצוע בארצנו ישאפו להיות כמותו. איש משכמו ומעלה וכל מילה מיותרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מינה פ, בני ברק.
משוב: 28/07/2018
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
אדם מקצועי ומעולה! הוא חיובי וסבלני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרב אליהו כהן, בני ברק.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון לוחות חשמל והעברת קווים חשמליים.
חוות דעת:
בחור יוצא מן הכלל! אני שמח מהשירות שלו, אני קורא לו בכל פעם שאני צריך והוא לא עוזב את המקום עד שהעבודה לא נגמרת. אדם אחראי מאוד ובמחיר מצוין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 109 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק