מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.74
מחיר 9.17
איכות 9.51
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור אליאסון, רחובות.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת רעשים של מקרר.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הוא הגיע לבדוק מקרר שעשה רעש ואחרי הבדיקה אמר שאין טעם לתקן את זה כי זה רעש סטנדרטי שלא ניתן לשיפור. הוא היה טוב מאוד, אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריה סוצקי, יבנה.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת יחידה אלקטרונית במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מגיע לו ציון גבוה בהכל, הייתי מרוצה מהמקצועיות ומהדיוק, הוא עמד בזמנים והכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק דנינו, נס ציונה.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר.
חוות דעת:
בפעם הראשונה הוא החליף תרמוסטט ולאחר שבועיים התחילה נזילה שכנראה נבעה מבעיית ניקוז, שדיברנו איתו הוא רצה שנשלם לו על עלות ביקור אבל משום שבעל הדירה שלי העדיף שלא אז השארנו את זה ככה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עינב שטיינברג, רחובות.
אשרור: 06/11/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת AMANA.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא עשה את העבודה בצורה מקצועית, הסביר ונתן לנו עוד חלק על הדרך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב וידל, מזכרת בתיה.
משוב: 28/10/2019
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פנינה אמיתי, נצר סרני.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקפיא של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן שקבענו, היה מאוד מקצועי, נחמד, אדיב, ישר והגון. הוא פתר את הבעיה במקרר והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן גואטה, רחובות.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הגיע מהר, איתר בקלות את הבעיה והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שימי פרנס, נס ציונה.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט והפשרת קרח מהניקוז במקרר של סמסונג.
חוות דעת:
צורי היה ממש סבבה, פתר את הבעיה והסביר לי על הכל. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת גונן, רחובות.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה, שכלל החלפת מנוע הקפאה.
חוות דעת:
הגיע אליי ותיקן את המקרר. היה מקסים, בא בזמן, ממש במיידי ולקח מחיר סביר אני מאמינה. גם עשה עבודה מצוינת וכרגע המקרר עובד בצורה תקינה ואני מרוצה סך הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סיון בן עטר, נס ציונה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
דיברתי עם צורי ואמרתי לו שיש רעש מהמקרר אז הוא הגיע ובדק אותו והחליף את החלק שחשב שבעייתי. הוא היה בסדר גמור, אבל כשעזב עדיין היה רעש ולא הייתי בטוחה שהוא החליף את החלק הנכון אז התקשרתי אליו והוא אמר שיבוא שוב. הוא עשה עליי רושם טוב, אמין ומקצועי, והעבודה שלו בינתיים הייתה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 675 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק