מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.79
מחיר 9.20
איכות 9.56
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאת פלג, רחובות.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור סימנס שחימם בצורה מופזרת.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה. נעים ונחמד ומקצועי וזריז. הוא עשה עבודה מאד טובה. המחיר כלל את החלק שהוא החליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמואל כהן, יבנה.
אשרור: 05/07/2020
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
החלפת סט קפיצים במדיח כלים של BOSCH.
חוות דעת:
צורי עשה עבודה טובה והכל הלך בסדר גמור. מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה קרן, רחובות.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בתנור שהפסיק לפעול ולא נדלק.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק. הגיע תוך שעה מהרגע שדיברנו והיה נחמד מאד. הוא פירק את כל התנור, סידר מה שצריך והחזיר הכל מקום. הכל עובד עכשיו יותר טוב ממה שהיה קודם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן שתם, רחובות.
אשרור: 21/06/2020
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור מחברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! ממש עשר. אדם אדיב, נעים, ישר ונחמד. כל הדברים הטובים נאמרים עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ברוך, רחובות.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת AEG שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הגיע מהר, בדק וראה שצריך להחליף גוף חימום, הוא חזר די מהר עם הגוף חימום ותיקן את התנור, עשה עבודה טובה ונתן שירות ויחס טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל דולברג, רחובות.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמנסונג שכלל החלפת תרמוסטט, פתיחת סתימה והפשרה.
חוות דעת:
צורי הוא בעל מקצוע מעולה. היה מנומס, הגיע מהר, תיקן במקצועיות והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עקיבא פוזן, רחובות.
אשרור: 04/05/2020
משוב: 05/03/2020
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב עובד, רחובות.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
הדבקת דלת תנור חברת בוש.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורה מקלר, מזכרת בתיה.
משוב: 10/04/2020
תיאור השירות:
אבחנת תקלה בתנור מסוג כרטיס זיכרון.
חוות דעת:
בחרנו לא לתקן את הבעיה אלא לקנות חדש. הוא היה מאד אדיב, נחמד ואמין. לטעמי המחיר היה מעט גבוהה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבי ד. רחובות.
אשרור: 01/03/2020
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח בקרה במכונת כביסה של בוש.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע מהר עוד באותו יום, הסביר מה הבעיה ומה ניתן לעשות בשקיפות מלאה, אמר גם מה העלות של התיקון וכמה כדאי להשקיע, בסוף בחרנו ללכת על התיקון וזה היה אחלה, המחיר היה כמו שסוכם ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 763 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק