מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.82
מחיר 9.21
איכות 9.67
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלית פ. רחובות.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור מקצר של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
צורי היה מאוד זריז והגיע תוך פחות משעה אחרי שיצרתי איתו קשר, ובדיוק לפי הזמן שאמר לי. הוא ישר מצא את התקלה, היה מאוד מקצועי בעבודה שלו והסביר לי תוך כדי מה הוא עושה. כשסיים הפעיל את התנור בכמה אופציות בשביל לראות שהוא לא מקצר שוב. הוא היה שירותי, ביקש מחיר הוגן בעיני וגם נתן לי כמה טיפים על הדרך, ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עינב שטיינברג, רחובות.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת AMANA.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא עשה את העבודה בצורה מקצועית, הסביר ונתן לנו עוד חלק על הדרך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי אבוטבול, נס ציונה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים במכונת כביסה של LG.
חוות דעת:
צורי היה מעולה, הגיע בזמן, ניקה אחריו, עשה עבודה ממש טובה ואני ממליצה בחום!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ב. מזכרת בתיה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדסה ניסנבאום, רחובות.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי הנובר, רחובות.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
שירות מעולה! קודם כל הגיע בדיוק בזמן שהוא אמר, התקשר חצי שעה לפני גם כמו שאמר מראש. השאיר את המקום נקי מאוד, עשה אחלה עבודה והמקרר עכשיו עובד. השאיר אחריות ודרכים ליצירת קשר. היה ממש אחלה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו טטיאן, רחובות.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת SAMSUNG עם הצטברות קרח.
חוות דעת:
צורי ביצע את העבודה בצורה מהירה, נתן שירות טוב והיה נחמד. הוא ניקה מאחורי המקרר, הראה לי גם איך לתחזק את המקרר יותר טוב ואני מאוד מרוצה מעבודתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת פלד, נס ציונה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר הכולל החלפת טיימר.
חוות דעת:
היה שירות מדהים!.צורי הוא מקצוען אמיתי, השירות היה ממש מעולה והוא אפילו צלצל כמה ימים לאחר מכן לוודא שהכל בסדר, אך המחיר לדעתי היה יקר מידיי, הסכמתי אליו בכל מקרה בלת ברירה מפני שזה היה יום שישי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הדרה יצקן, רחובות.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת Rosieres.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה הכל כמו שצריך. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל דולב, יבנה.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
צורי נתן לי שירות מעולה! הוא בא לבדוק את המקרר ואמר שאפשר למלא גז אבל לא בטוח שזה יפתור את הבעיה. במשך שלושה ימים הוא ווידא איתי את מצב המקרר וכשהבנו שזה באמת לא פתר את הבעיה הוא החזיר לי את הכסף על הגז. היה ממש יוצא מן הכלל, הוא טכנאי באמת אנושי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 643 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק