מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.76
מחיר 9.25
איכות 9.57
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קרן גואטה, רחובות.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הגיע מהר, איתר בקלות את הבעיה והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נעה רש, באר יעקב.
אשרור: 31/01/2020
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! קודם כל הוא הגיע מהר, עשה רושם שהוא מאוד אמין, תיקן את מה שצריך והציע לפני כן את כל החלופות האפשריות ולא רק את היקרה ביותר. היה מדויק, ישר ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים שני, כפר בילו.
משוב: 24/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה.
חוות דעת:
צורי היה בסדר גמור, ממש עשר בהכל, הייתי מרוצה מהשירות שלו, מהאדיבות, מאיך שניגש לעבודה ממש כבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה אמיתי, נצר סרני.
אשרור: 22/01/2020
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקפיא של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן שקבענו, היה מאוד מקצועי, נחמד, אדיב, ישר והגון. הוא פתר את הבעיה במקרר והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור אליאסון, רחובות.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת רעשים של מקרר.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הוא הגיע לבדוק מקרר שעשה רעש ואחרי הבדיקה אמר שאין טעם לתקן את זה כי זה רעש סטנדרטי שלא ניתן לשיפור. הוא היה טוב מאוד, אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק דנינו, נס ציונה.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר.
חוות דעת:
בפעם הראשונה הוא החליף תרמוסטט ולאחר שבועיים התחילה נזילה שכנראה נבעה מבעיית ניקוז, שדיברנו איתו הוא רצה שנשלם לו על עלות ביקור אבל משום שבעל הדירה שלי העדיף שלא אז השארנו את זה ככה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אבי ד. רחובות.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח בקרה במכונת כביסה של בוש.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע מהר עוד באותו יום, הסביר מה הבעיה ומה ניתן לעשות בשקיפות מלאה, אמר גם מה העלות של התיקון וכמה כדאי להשקיע, בסוף בחרנו ללכת על התיקון וזה היה אחלה, המחיר היה כמו שסוכם ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטריקי רנקיס, רחובות.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
צורי בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאת גונן, רחובות.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה, שכלל החלפת מנוע הקפאה.
חוות דעת:
הגיע אליי ותיקן את המקרר. היה מקסים, בא בזמן, ממש במיידי ולקח מחיר סביר אני מאמינה. גם עשה עבודה מצוינת וכרגע המקרר עובד בצורה תקינה ואני מרוצה סך הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הדרה יצקן, רחובות.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת Rosieres.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה הכל כמו שצריך. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 692 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק