מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.78
מחיר 9.13
איכות 9.54
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלעד גורי גורי, רבדים.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר בתנור סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה הכי טוב שיכול להיות! הקדים והיה נחמד וחרוץ, תיקן את התנור במהירות ולקח מחיר מאוד הוגן. פשוט תותח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חנה רז אל, ביצרון.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן ביסמוט, יד בנימין.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות מדהים! הוא אמר לי בטלפון לבדוק כמה דברים כדי לראות אם שווה לו לבוא, הוא התקשר יום אח"כ לראות שהכל עובד. בחיים שלי לא קיבלתי שירות כזה! התלהבתי עליו בצורה מטורפת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ה. גדרה.
אשרור: 08/02/2020
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
מומלץ! יעיל, נחמד, גמיש בשעות הגעה ונותן שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר אלחנני, גדרה.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה שירות טוב ואדיב. צורי היה נחמד והסביר על מה שעושה ונראה אמין. הייתה לי חווית שירות טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי גוטליב, גדרה.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לתנור של חברת סימנס.
חוות דעת:
צורי אחלה, קצת יקר לדעתי אבל העבודה שלו טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי זכות, בני עיש.
אשרור: 20/08/2019
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! מקצועי מהיר וישר. הכי חשוב ישר. ניסה להציל את המקרר אך הוא שווק חיים. נתן טיפים לרכישת מקרר חדש. תודה צורי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדו קן, גדרה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
צורי היה מעולה, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, אמר מראש את המחיר שהיה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף רסיס, גדרה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
התקשרתי לצורי אחרי שניסיתי ליצור קשר עם החברה עצמה והם לא נתנו לי מענה מספיק מהיר, ותיארתי לו במפורש את סוג התקלה. הוא אמר שיגיע ויבדוק את הבעיה ואמר לי את מחיר הבדיקה מראש. הוא הגיע, עבד חצי שעה ונתן רושם לא כל כך מקצועי כי במשך כל הזמן דיבר בטלפון עם טכנאים אחרים לעזרה. ציפיתי שברגע שניסה לקחת על עצמו את העבודה תהיה לו היושרה המקצועית לדעת לטפל בכל התקלות. בסוף אמר שזו כנראה בעיה במדחף ושאדבר עם החברה כי יש לי עליו אחריות, ועכשיו אנחנו ממתינים לטכנאי החברה. התקלה לא טופלה ואני קצת מאוכזב, והמחיר שלו היה גבוה בעיני לעומת העבודה שעשה, אבל הוא כן היה מאוד שירותי, הגיע בזמן ונידב הרבה אינפורמציה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יוחנן גדליה, גן יבנה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן טמפרטורה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מקצוען, הגיע מתי שקבענו והסביר לי בדיוק מה הוא עושה. המחיר שלו קצת יקר בעיני, אבל הוא טוב מאוד ונהניתי לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 759 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק