מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.81
מחיר 9.13
איכות 9.55
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ברוך ח. מכבים-רעות.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה חברת אובר.
חוות דעת:
צורי הגיע אליי ולא הצליח לתקן את המכונה, הוא הציג לי את האפשרויות הקיימות ונתן לי להחליט. היה בסדר גמור מבחינת היחס והזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורי קימלמן, מודיעין.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש.
חוות דעת:
היה אדיב מאוד, מחיר הוגן, שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביחי אלוני, נוף איילון.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במייבש כביסה.
חוות דעת:
צורי היה בסדר גמור, הגיע ביום שישי ואבחן את התקלה, בראשון אחר הצהריים הגיע עם החלק ותיקן בהקדם האפשרי את המייבש כביסה, מקצועי, עשה עבודה טובה ונראה שהוא יודע מה שהוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל משה, מודיעין.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 31/03/2015
תיאור השירות:
החלפת בקר השליטה החשמלי במייבש כביסה מחברת AEG
חוות דעת:
אני מאד מרוצה הוא היה על הכיפאק- היה זריז ונתן שירות מצוין. הוא אמר לי מראש את המחיר של הביקור והשאיר לי את האופציה לבחור האם אני רוצה לקחת אותו לפי המחיר- בלי הפתעות אח"כ. בנוסף, הוא אמר לי את המחיר של מייבש חדש וכמה יעלה תיקון כדי שאחליט מה אני מעדיפה לעשות וייעץ מה הוא היה עושה. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דן אשוח, מודיעין.
משוב: 13/07/2016
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
אשתי הייתה שם ואמרה שהיה בסדר גמור. המחיר היה נראה הוגן.
איכות
9
מחיר
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי סופר, מודיעין.
אשרור: 03/05/2016
משוב: 03/03/2016
תיאור השירות:
תיקן תקלה במייבש הכביסה והחלפת קבל.
חוות דעת:
אני בהחלט אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת גולדנברג, מודיעין.
משוב: 15/03/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה במייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, הוא היה ממש מצויין, הוא היה מקצועי והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית חלפון, מודיעין.
משוב: 07/07/2015
תיאור השירות:
בדיקת מייבש של ווירפול.
חוות דעת:
בסך הכל גבי היה אדיב והסביר שאין טעם לתקן את המייבש כי המנוע תקוע ועדיף לרכוש חדש. הוא גבה תשלום עבור הביקור אבל מכיוון שהוא תיאם איתי מראש התכוננתי לזה נפשית :) והוא אמר לי שבפעם הבאה שארכוש מייבש אני מוזמנת להתקשר אליו והוא יעזור לי לבחור בין הדגמים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית י. מודיעין.
משוב: 20/04/2015
תיאור השירות:
בדיקה של מייבש כביסה.
חוות דעת:
התקשרתי מוקדם בבוקר והוא הגיע ממש מהר. הוא בדק את המייבש שהתקלקל והמליץ לי לקנות מכונה חדשה. הוא היה נחמד ואמין. אם אצטרך אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה איש-הורביץ, שוהם.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
החלפת כפתור במייבש כביסה מחברת AEG.
חוות דעת:
היה מצוין!! התקשרתי לצורי והוא הגיע באותו היום, בדק ואמר שצריך להזמין את החלק, הזמין, ולאחר כמה ימים, כשהגיע החלק הוא חזר להתקין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 792 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק