מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.89
מחיר 9.24
איכות 9.73
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר הורביץ, מודיעין.
משוב: 23/09/2020
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קרן אבלין הרץ, מודיעין.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במייבש כביסה מחברת ווירפול.
חוות דעת:
מאוד נחמד! אדיב וזמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ירוחם לופסקי, מודיעין.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
החלפת חיישן טמפרטורה במקרר סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר מורלי, מודיעין.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
השירות היה מצויין. צורי הגיע תוך שעתיים מהרגע שדיברתי איתו ופתר את הבעיה במקום. חסך לי הרבה כסף על תנור חדש שתכננתי לקנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון בר אשר, מכבים-רעות.
משוב: 11/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה חברת א.א.ג שלא פעל.
חוות דעת:
בא בשעה שקבענו, איתר מיד את התקלה ודאג שהתנור יעבוד. היה יעיל, אדיב ומקצועי. שירות טוב מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלה אורן, מודיעין.
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סמסונג שכלל החלפת משאבת המים.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה. הגיע מהר מאוד, עשה עבודה טובה והמכונה עובדת עכשיו מעולה. לדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה אפיק, מודיעין.
משוב: 02/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת סימנס
חוות דעת:
הלוח מגע של מכונת הכביסה הפסיק להגיב והוא הגיע ממש מהר תוך שעה, עשה בדיקה די מהירה והגיע למסקנה שצריך להחליף את לוח הבקרה, נתן הערכה של עלות שלא משתלמת לעומת מכונת כביסה חדשה אז למעשה לא תיקן פשוט שילמתי לו על ביקור שהיה סביר לדעתי ורכשנו מכונה חדשה. הוא מאוד נעים הליכות, מנומס, הגיע בזמן ודייק ובהחלט עשה רושם שהוא מבין עניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן דוד, מודיעין.
משוב: 01/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה ומילוי גז למקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נתן לי שירות טוב מאוד ויחס אדיב ונחמד, הוא הגיע מהר ועבד בצורה מקצועית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרשון פורטנוי, מודיעין.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה שכלל החלפת חיישן הפשרה.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה, אבל השאיר את המקרר לא תקין בהרכבה והגיע שוב לתקן את מה שעשה. סך הכל היה בסדר, הוא הגיע בזמן ונתן מחיר סביר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קרן בן-נון, מודיעין.
משוב: 10/08/2020
חוות דעת:
בשורה התחתונה, היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 863 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק