מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.81
מחיר 9.12
איכות 9.66
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רמי מאיר, מודיעין.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
10! קבענו שעה, הגיע בזמן, נתן לי התראה לפני שהגיע כמו שביקשתי, האריך כבר בטלפון מה התקלה וזה אכן מה שהיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מירב ארבלי, מכבים-רעות.
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ואנושי. אמנם בסוף למכונת הכביסה הייתה תקלה נוספת והחלפתי אותה אבל הוא היה מדהים, שירותי ועשה מעל ומעבר. הוא הגיע פעמיים ויש לי רק מילים חמות וטובות להגיד עליו. ממש חשוב לי לציין את ההוגנות שלו, בגלל שהמכונה לא עבדה בסוף הוא החזיר לי חלק מהסכום ששילמתי לו עבור התיקון אפילו שהתקלה הנוספת לא הייתה בגללו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יובל שמואלי, מכבים-רעות.
אשרור: 27/11/2018
משוב: 10/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת LG שכלל החלפת כרטיס מנוע.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. בעל מקצוע נחמד, עמד בזמנים, אדיב,סימפטי והמחיר סביר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמיחי שהם, מודיעין.
משוב: 22/10/2018
תיאור השירות:
ביקור ללא תיקון של מקפיא.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי אבל בסופו של דבר אמר שהמקפיא הלך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני לוי, מודיעין.
משוב: 11/10/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה שקיצר.
חוות דעת:
גבי נתן שירות מצוין. הוא הגיע בזמן והיה מקצועי. הוא אמר שהשעון של התנור מקצר ולכן עשה מעקף לתנור כך שהתנור עובד כרגע ללא השעון ואינו מקצר. אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב לביא, חשמונאים.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG שהפסיק לקרר, שכלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
היה מדהים! קודם כל, הוא הגיע מהר והיה מאוד מקצועי. לקח מחיר סביר לדעתי, הוא לא יקר בכלל. אף טרח להתקשר מאוחר יותר בכדי לוודא שהכל תקין ושאני מרוצה. ממש מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק קוקס, כפר שמואל.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
החלפת לוח בקרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק יוגב, כפר האורנים.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית, היה מאוד נחמד ואדיב והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי ק. מודיעין.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הגיע בזמן והיה רציני מאוד. הוא עשה עבודה טובה ויחסית זריזה. אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס כהן, מודיעין.
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מנוע של מכונת כביסה מחברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
שירות מצויין. הגיע, טיפל בבעיה ופתר אותה.
איכות
9
מחיר
4
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 626 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק