מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.83
מחיר 9.22
איכות 9.61
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ראול נוסינקר, ראשון לציון.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת שארפ שלא קירר.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, הוא היה נחמד דיבר יפה ואני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ויליאם לוי, ראשון לציון.
משוב: 30/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע של המדחס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עומרי חתוקה, ראשון לציון.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של מקרר אמנה שכלל החלפה של כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין! הגיע מהר, לקח את הכרטיס לתיקון ואז חזר והתקין במהירות. הכל נעשה באדיבות ונחמדות הסביר כל מה שצריך על הבעיה ונתן מחיר בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז דרור, ראשון לציון.
אשרור: 26/07/2020
משוב: 24/04/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר מסוג אמנה.
חוות דעת:
צורי היה בסדר גמור, היינו מרוצים מהשירות שנתן, מהמקצועיות ומגיע לו עשר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדנה יעיש, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2020
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. צורי איתר את הבעיה, תיקן אותה ונתן מחיר סביר. מאוד חשוב להגיד שעבד בצורה נקיה ודאג לא לפגוע בארונות מטבח.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלון אשכול, ראשון לציון.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור מסוג אלקטרולוקס, החלפת טרמוסטט.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין! הגיע עוד לפני השעה שקבענו (בתאום), יחס נעים, הציע עלויות לפני הביצוע כדי שנוכל לקבל החלטה והסביר איך כדאי להשתמש בפונקציות השונות מול סוגי בישול ואפיה. נתן יחס נעים והשרה אווירת מקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אלקריף, ראשון לציון.
אשרור: 08/07/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
סידור חיווט בתנור של חברת בילר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! שירותי, אמין ומסביר מה עושה, פתר את הבעיה ונתן טיפול טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל וולצ'ק, ראשון לציון.
אשרור: 22/06/2020
משוב: 23/04/2020
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה גנקין, ראשון לציון.
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! התקשרתי אתמול והוא הגיע אלי ממש בתור יום, הזמינות שלו היתה למופת, הוא הגיע אלי בזריזות ותיקן את התקלה ממש מהר וממש במקצועיות ויעילות, הוא גם הסביר על התקלה עד הסוף והראה את כל מה שהוא עושה ועל מה הוא עובד, ולבסוף הוא גם נשאר והפעיל איתי את המכונה ושם אבקה וראה עד הסוף שהכל בסדר ושהכל עובד עד הסוף. הוא ענה על לי על הכל והוא גם תמיד היה זמין ותמיד עונה גם בוואצאפ. הכל פשוט מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי אליהו, ראשון לציון.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת דמפר ומעצורי דלת.
חוות דעת:
צורי היה מקצועי, אדיב, נתן שירות מעולה ויעיל. המחיר היה קצת יקר, אבל סך הכל הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 805 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק